Gjenoppstandelsen er et faktum….

Fortvilelsen var total da iPod’n min hang seg opp, og tok farvel i går :o(( Jeg var helt sikker på at jeg måtte gå til anskaffelse av en ny en da jeg gikk å la meg i går kveld. Det var jo en utgift jeg definitivt ikke hadde regnet med, men hva gjør man… Så kom jeg på at det kanskje var garanti på den, og bestemte meg for å sjekke det ut i dag…

Image and video hosting by TinyPic
Batteriet hadde gått tom for strøm i løpet av natta, og da jeg begynte å lade den så var den “frisk” igjen… All musikken min var selvsagt slettet, men det er en enkel sak å overføre igjen :o))
Dagen kunne ikke ha startet bedre :o))

 

Image and video hosting by TinyPic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg