Grønne fingre jeg??


Jeg sto ikke akkurat først i køen da de grønne fingrene ble delt ut…. Denne Lavendelen var så flott da jeg kjøpte den på Plantasjen for noen uker siden, se på den nå :o(( Etter som dagene og ukene gikk begynte den sakte men sikkert å tørke inn, og det var ikke for at den hadde fått for lite vann heller… Det er det samme med de andre jeg har oxo, vel de som ikke er plantet om… Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal klippe de ned litt og så skal jeg plante dem ut… Så får vi se om de trives bedre der ute, og kommer seg igjen. Får nesen litt vondt av dem, sukk!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg