Wow, sÃ¥ dyrt…

På morran i dag dro jeg opp på Manglerud Politistasjon for å anmelde hærverket på bilen min… Det var jo bare å fylle ut en skjema, og levere i luka igjen så får jeg et brev i posten om noen dager som bekrefter anmeldelsen. Mest sannsynlig så står det vel at saken er henlagt i samme brevet!!


Karroseriverkstedet hos Røhne Selmer ringte meg med en gang jeg kom på jobben, for å fortelle at prisen for å å fixe bilen kommer på i overkant av 25.000,- Jeg hadde regnet med at det ville koste, men hadde vel ikke helt trodd at det ville bli fult så dyrt. Nå skal jeg jo ikke jeg betale mer enn 4.000,- (egenandel), vel mer og mer, det er da enda nok. Jeg kunne levere bilen allerede i morgen, men da hadde de ingen leiebil klar, så jeg ba han ordne det først å ringe meg igjen. Leiebilen er på plass onsdag morgen, så da blir oxo min bil satt inn. Skal bli deilig å få det overstått :o))

Det skjer mye på jobben om dagen, og sjefene vil ha mer prossesstyrte arbeidsforhold… Dette skaper endel uro i avdeling i form av at enkelte tror at avdelingen våres kommer til å bli splittet opp, og vi blir plassert i forskjellige grupper som bare jobber med en spesifik arbeidsoppgave. Jeg håper inderlig ikke det blir helt sånn, for det kan fort bli kjedelig… Vi har mange forskjellige arbeidsoppgaver i dag, og det er det som gjør jobben utfordrende og interesant… Jeg prøver å ikke la meg rive med i samtalen, for det blir så negativt, men jeg merker at tankene sniker seg inn siden noen av de andre snakker så mye om det. Ingenting er avgjort enda så det beste er å avvente med å male fanden på veggen til en endelig beskjed kommer, og dessuten kanskje det ikke blir så ille.


Etter at jeg hadde spist middag i dag ble jeg så vanvitig trøtt at jeg klarte ikke å holde øynene åpne, jesp!! Jeg hadde tatt med et brett inn i stua for å spise der, og jeg greide å sovne med brettet i fanget og en boks øl i den ene hånda, hehehe!! Var borte i 10-15 minutter, og da jeg våkna igjen hadde jeg fortsatt ølboksen i hånda. Etter et par sterke kopper kaffe begynte kroppen å fungere litt igjen, men nå kjenner jeg at den begynner å sige sammen igjen…. Kanskje like greit å hoppe i senga og få seg noen timer søvn…!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg