Dette trengte jeg…..

I natt har jeg sovet i 8,5 time, og for første morgen på veldig lenge føler jeg meg skikkelig utvilt :o)) Betennelsen i skulderen gjør nok sitt til at kroppen er sliten og ikke orker så mye som den vanligvis gjør. Merket det tidligere i uken at kroppen ikke var så villig, og jeg sovnet etter at jeg hadde spist middag. Det har jeg ikke gjort så mye av ellers.


Hadde planlagt å sitte med det nye kamera og lære meg det i dag, men først må jeg få unna en stabel med regninger… Jeg kunne selvsagt ha gått inn med en gang de kom å legge de til betaling, men det gjør jeg ikke. Det blir til at jeg samler dem som kommer på papir i mappa, og når den 15. kommer og lønninga har fylt opp kontoen så setter jeg meg ned å tar dem. Det tar ikke så lange tiden, siden mesteparten av dem kommer på e-faktura eller avtalegiro :o)) 


I går kveld satt jeg å så på et program på tv om Hoarders, og jeg kjente sterkt at det var på tide å begynne å rydde i skuffer, skap og boder. Ikke det at jeg noen gang vil la det gå så langt, men jeg har nok en tendens til å tviholde på ting jeg har kjøpt. Noen minimalistisk tilværelse er nok dessverre ikke for meg :o/

Ha en fortsatt fin fredag, og om toen timer er det hælja igjen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg