Bang bang bang…

Jeg hadde bestemt meg for å ikke beklage meg over været i dag, men så kom det uværet…. Det lynte og tordna opptil flere ganger, og regnet hølja ned så det flomma.. Like før det begynte å tordne og lyne kom det digre haggel som dundra mot rutene. Jeg prøvde å filme lynet, men da ville det jo ikke komme noe…


Ronja lå øverst på klatrestativet å sov da det begynte å dundre ute, og hun skatt til å kikket på meg med skremte øyne… Dette likte hun ikke i det hele tatt, men hun ble liggende i ro… Jeg snakket til henne og klødde henne litt å da var det egentlig greit… 


Vinja hadde lagt seg ute på balkongen før det begynte å regne, og til å begynne med lå hun i ro å kikket på regnet som trommet mot rutene… Men så begynte det å brake løs over henne, og det var ikke så greit å hun føyk skremt inn. Jeg tok henne på armen og kozte med henne en lang stund, og etterhvert roet oxo hun seg ned… Hun hadde veldig lyst til å gå ut på balkongen igjen, men var litt usikker om hun skulle tørre. Tilslutt gjorde hun det, og la seg tilrette igjen i godstolen sin :o))

Hvis jeg ikke tar helt feil, så var dette årets første tordenvær… Håper vi slipper unna for alt for mye av det resten av sommeren. Ikke det at jeg er redd, men det er noe pes å drive å dra ut alle disse kablene sånn at dekodere og pc’er ikke skal gå i stykker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg