Nikonkamera utstyrt med macrolinse…

Det har ikke blitt så mye fotografering med det nye Nikonkamera etter at jeg kjøpte det, men i ettermiddag to jeg det frem og monterte på macrolinsa å lekte meg litt. Hehehe, det ble noen tragiske bilder som raskt ble slettet. Det er et lite problem at jeg ser så dårlig at det ene øyet, spesielt ved macrofotografering. Godt kamera er digitalt sånn at dårlige bilder raskt kan slettes :o)) Vinja måtte være fotomodell, men hun syntes tydligvis ikke at det gjorde noe… Prøvde med Ronja oxo, men det måtte jeg bare gi opp :o))

13 kommentarer
    1. lulltove: Tusen takk :o)) Du har helt rett, det er ikke sÃ¥ enkelt. Det er sÃ¥ lite som skal til for at bilde skal bli dÃ¥rlig… MÃ¥ bare bare ta masse bilder, sÃ¥ blir en vel tryggere og bedre pÃ¥ det :o))

    2. Har du muligheter til å stille inn kamera etter øyet ditt? Jeg ser også dårlig men har fått stillet inn kamera og legger bort brillene når jeg skal ta bilder. Øvelse gjør mester og jeg har tatt minst tusen bilder med mitt nye kamera og det er ikke mange som har overlevd så jeg håper det skal blir bra når jeg lærer meg å bruke det ordentlig.

    3. Synes resultatet ble riktig så bra jeg! :o) Ønsker meg igrunnen ei macrolinse, men nå fikk jeg jo et nettbrett i bursdagsgave istedenfor i går, så jeg må vel vente en stund til på den der linsa tenker jeg! ;o)

    4. hobbyting: Jeg har stilt inn kamera, men da etter brillestyrken… NÃ¥r jeg da prøver Ã¥ ta bilder sÃ¥ skjer det ganske ofte at jeg ser over glassene Ã¥ da blir det jo helt feil… Vi fÃ¥r øve oss begge to, sÃ¥ blir det nok bra bilder til slutt skal du se :o))

    5. I gode og onde dager!: Tusen takk, de ble ganske bra… Problemet er bare at jeg er sÃ¥ utrolig kritisk, men nÃ¥r man er amatør og ikke sÃ¥ dreven sÃ¥ blir det som det blir :o))

    6. Marit: Tusen takk Marit :o)) Jeg hadde egentlig tenkt til Ã¥ vente litt med macrolinsen, men sÃ¥ ble jeg sÃ¥ missfornøyd med at jeg ikke kom nærme nok med den jeg hadde…. Jeg har ikke nettbrett, hvordan er det Ã¥ bruke?

    7. bjarteogsidsel: Takker og bukker Sidsel :o)) Jeg er kjempefornøyd med det nye kamera, og så lett å holde selv med linse på :o))

      Håper dere oxo får en fin sommer, Klemz Vera Lynn :o))

    8. Helt ærlig. Jeg har ikke prøvd det enda. Jeg har en bærbar pc, 12 tommers skjerm, sÃ¥ jeg bruker stort sett den. Men batteriet er ganske dødt, sÃ¥ det er litt vanskelig nÃ¥r en ikke har strøm rett ved siden av. Nettbrett høres ut som en fin greie nÃ¥r en er pÃ¥ ferie eller bortreist pÃ¥ andre mÃ¥ter. Tar enda mindre plass en pc’n min og veier neste ikke noe. 😉

    9. Marit: Ã… søren, jeg viste det var noe jeg hadde glemt… GRATULERER MED DAGEN som var i gÃ¥r? Jeg hadde veldig lyst pÃ¥ et nettbrett nÃ¥r en venninne skaffet et, men som du har jeg en mindre bærbar PC, og den fungerer i grunnen bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg