Home sweet Home…..

Nestenblondina er hjemme igjen etter 4 timer på jobben. Jeg følte ikke at jeg fikk unna så mye som jeg hadde planlagt, for vi hadde 1 times møte fra 10 – 11. Når man jobber så få timer er en time bort ganske mye. På veg hjem dro jeg innom Ultra for å kjøpe mer Farris…. Det ble selvsagt mer enn der :o)) 

Denne her skulle jeg selvsagt ikke ha kjøpt, men den lå der så fristende da jeg gikk forbi. Nesten som en sol på en varm sommerdag… Nå er den borte og ligger godt lagret i magen min, og jeg skal prøve å ikke ha altfor dårlig samvittighet, hehehe!!!!

Ute er det noe som minner litt om sommer… Himmelen derimot er dekket av skyer, og de gjør alt de kan for at sola ikke skal snike seg igjennom med noen små stråler. Jeg har satt meg ut på balkongen med kaffekoppen og boka Sirile gentlemen søkes…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg