Freddan’ er her….

Not a fun day…. Den begynte med at klokka ringte grytidlig som vanlig, og jeg husker at jeg hørte den og at jeg slo den av. Deretter er det helt blankt til jeg bråvåknet 1 time senere helt tomlete i hode. Var kanskje ikke så merkelig at jeg forsov meg, for jeg har hatt så vanvittig vondt i armen i natt å sov utrolig dårlig. Jeg ble utrolig stresset, og føyk litt rundt megselv innen jeg endelig kom meg inni  dusjen. Utrolig nok så klarte jeg å bli ferdig såpass at jeg kom bare 1/5 time seinere på jobb enn jeg pleier. Hode og kroppen min var ikke helt på plass de timene jeg var på jobb, men jeg fikk da unna det meste av det jeg hadde planlagt, puh!!!
  
På veg hjem i dag måtte jeg innom Dyrego på Oslo City for å kjøpe våtfòr til pusene, og doposer… Da jeg kom til kassa med alle boksene med tunfisk, sier han bak disken at nå bør du passe på å kjøpe opp for disse skal utgå. Det er jo bare håpløst, for pusene min liker ikke noe annet våtfor… Jeg har prøvd omtrent alt som er, men det faller ikke i smak eller så kaster Ronja opp igjen det hun har spist. De hadde fått inn en annen sort fra samme firma, hvor jeg kjøpte et par poser for å teste ut. Til min store overraskelse så spiste begge pusene godt av det, og Ronja har ikke kastet opp noe av det heller :o))


Dagens middag ble en lettvint Indisk Korma kraftig spicet opp med Curry Madras… Det var ordentlig godt, men huff så mett jeg ble, altfor mett. Jeg lover meg selv at jeg neste gang skal lage en curry fra bunnen av… Jeg har en haug med oppskrifter så jeg kan ikke skylle på at det er derfor jeg aldrig får gjort det, hehehe… Latskap tenker jeg.


Man blir ganske tørst at spicy middag, og da er det godt med en iskald Farris til å slukke tørsten :o)) Når jeg var å handla her om dagen kjøpte 10 flasker med Farris sånn at jeg har for en stund fremover. Før gikk det alltid i Pepsi Max, men nå syntes jeg ikke noe om å drikke brus med søt smak lenger. 


Det har vært ganske høy luftfuktighet i dag, og da er det godt å kunne spraye og freshe opp ansiktet litt innimellom :o)) Været har ikke vært så fint i dag som det var i går, men temperaturen var ikke gæli. Det var oppe i +25 C så man klager ikke. Den høye luftfuktigheten derimot kunne jeg godt ha vært foruten, men vi kan ikke alltid få i pose og sekk… sånn er det bare, hehehe!!

Sitter å glaner på TLC og et program hvor de lager masse fine kaker av sjokolade… Kjenner at jeg får helt vann i munnen her jeg sitter, nam nam nam.. Kakene er ganske store og det eeeeeer ganske mye sjokolade på dem så jeg regner med at man ikke hadde orket mer et stykke :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg