Stakkars liten….

Alle som kjenner meg vet at jeg ikke er overbegeistret for slanger… Jeg er regelrett vettskremt av dem, og gjemmer meg bak puter og tepper bare jeg ser dem på tv eller film. Alikevel kan jeg ikke annet enn å syntes synd på denne stakkars slangen….


Flåtten er et motbydelig dyr, og med hånda på hjerte mer en slangene. Jeg kjenner at jeg får gåsehud over hele kroppen når jeg ser på bildet av alle de blodsugende skapningene som ormen har fått på hodet sitt. Stakkars liten.


Heldigvis gikk det bra med denne slangen, all flotten ble fjernet og den klarte seg helt fint etterpå… Tenker nok at den var lettet når den våknet opp fra narkosen, og kunne se igjen noe som var helt umulig før flåtten ble fjernet.

Så folkens…, dere som har hunder og katter som går ute, sjekk dem hver dag så de slipper å gå rundt med disse plageåndene på kroppen!!!

8 kommentarer
    1. Marit: Uff ja, grøss!! Der jeg fant bilde av slangen var det flere dyr som var dekket av flott, men de var rett og slett sÃ¥ ekle at jeg orket ikke en gang Ã¥ legge de ut… Stakkars!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg