Mens jeg ventet….


Det tar ikke lange stunden å kjøre fra Anne og til meg, og mens jeg ventet på at de skulle komme gikk jeg ut en tur for å lufte meg. Inne er det veldig varmt og klamt til tross for at vinduene står åpne. Ute var det mye friskere luft og det var så behagelig. 

Hagehortensian min har virkelig bredt seg utover voldsomt i år, og i morgen den dag er jeg nødt til å dra på Plantasjen for å kjøpe noe som støtter den opp. Den har store flotte hvite blomster, og når de står i full blomst om ikke lenge tåler de ikke at det regner på dem. Derfor må de støttes opp, sånn at jeg slipper å ha dem hengende utover hele plenen.  Ikke er det pent, og så kommer vaktmesteren til å kjøre dem av når han skal klippe gresset.. Gleder meg til å se den i blomst, for den er helt fantastisk å se på :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg