Kall meg gal….., helt greit!!

Når denne dama har får en ide inn igjennom den tjukke skallen sin, går den ikke ut igjen med det samme… Jeg sådde et frø i går da jeg sa at jeg hadde lyst på flere Les Roses blomsterbord, og det frøet vokste seg ganske stort i løpet av dagen i dag, hehehehe… Det ble til slutt en besettelse, og jeg bare var nødt til å ta meg en tur på Plantasjen i dag oxo.


Først dro jeg til Plantasjen på Skullerud, hvor de bare hadde et stort stativ igjen :o( Jeg kjøpte selvsagt det + et litt mindre et som jeg skulle ha den tredje Margerittpotta på. Det var nesten ikke personale å se, så jeg måtte leite litt før jeg fant noen som kunne hjelpe meg. Jeg spurte om de hadde flere på lager, men det hadde de ikke. Hjernen min begynte å arbeide, og jeg fant da ut at jeg skulle…….


….dra opp til Plantasjen oppe ved Olavsgård. Jeg gikk og gikk og gikk og gikk for å se om jeg fant blomsterbordet, men fant det ikke. Han første jeg kastet meg over hadde ikke peiling på “hvor det sto”. Jeg gikk en runde til uten hell, og da kom en annen fyr bor å lurte på om han kunne hjelpe. Hehehe, hadde vel sett at jeg gikk Kjerringveieven rundt der :o)) Han fortalte at ikke hadde blomsterstativet, bare vannkannene og potteskjulere. Les Roses blomsterstativ var noe de hadde solgt i 2011, og det som var igjen på lageret var blitt fordelt ut til alle Plantasjen butikkene. Jeg spurte om det var noen flere butikker i nærheten, og det var et….


(bilde hentet fra Google) Som lå på Jessheim…. Det var da jeg tenkte at jeg må jo være gal, som kjører flere mil bare for å få tak i et blomsterbord, og det er jeg sikkert, hehehehe!! Jeg var jo litt i tivil om jeg bare skulle kjøre videre, men så tenkte jeg… har jeg kommet så langt kan jeg godt kjøre litt til :o)) Som sagt så gjort. Jeg hadde jo ikke noen veibeskrivelse hvor det lå henne, og da måtte det jo gå gæææærnt og jeg havnet helt oppe på Gardermoen før jeg fikk snudd. Da jeg kjørte tilbake var det bare flaks at jeg faktisk fant det… Til min store glede så hadde de opptil flere blomsterbod der, puh.


Da ble det sånn ute på balkongen, og jeg er kjempefornøyd med innkjøpet :o)) Personlig så syntes jeg at det er finere med de vite blomsterbordene enn de svart. Hva jeg skal gjøre med de gamle vet jeg ikke, men jeg tenkte jeg skulle spørre om Anne hadde lyst på dem. De er like fine som når jeg kjøpte dem… Hun kommer innom i morgen med Felix igjen, så da kan jeg høre med henne da.

I hele dag har det vært på nippet til å bli fint vær, og nå i ettermiddag kom sola på en gjestevisitt…. Det var kortvarig, for nå bøtter det ned igjen. En stund var det bare mørke skyer så jeg var sikker på at det kom til å bli tordenvær, men det ble ikke noe med det… iallefall ikke over her :o))

Nå skal jeg se på “Allsång på Skansen” etterfulgt av Morden i Midsummer…, en perfekt tv-kveld :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg