Felix-pusen….

I ettermiddag var på tide med et nytt besøk fra Anne og Felix-pusen…. Jeg skjønner at man må smøre seg med tålmodighet når to usosialiserte pusejenter skal vennes til en kjekk ung pusegutt, sukk!! Jentene freste ikke like mye mot han i dag som de gjorde på søndagen…..


Nei, i kveld var det Anne som fikk Ronja til å legge ørene bakover og vise hele tanngarden, hehehe… Hun kunne ikke engang gå i nærheten av henne der hun satt oppe i klatrestativet. Ellers var hun ganske nysgjerrig på hva Felix holdt på med, og jeg kunne se at hun kikket ut hele tiden for å se… Øynene deres var ikke lenger trill runde og skremte men normalt skeive og litt nysgjerrige. Gå ned fra høyden for å hilse på Felix var selvsagt ikke aktuelt enda, kanskje vi kommer et skritt nermere neste gang :o))

Anne og jeg satt ute på balkongen hele tide å prata i håp om at pusene kanskje ville ordne opp selv, men det skjedde ikke… Naboen stakk innom på en gjestevisitt oxo for å slå av en prat :o)) Hun er ikke så veldig glad i hunder og katter akkurat, hehehe, og da Felix som er en nysgjerrig pus som stakk nesa bort i håret hennes for å snuse spratt hun opp. Jeg har hatt mye morro når hun har vært innom, og mine to pusjenter kommer bort for å hilse, hehehe!!


Det var allerede gått 5 uker siden jeg var til forpleie, og i dag hadde jeg en etterlengtet time… Anklene min er så vanvittig stive om dagen, så det å senke føttene ned i et varmt vannbad var himmelsk. For ikke å snakke om massasjen på slutten av timen. Kristin traff akkurat de såre og vonde musklene, og da hun var ferdig var føttende som nye igjen :o)) Hadde ikke hatt noe i mot med massasje av føttene litt oftere gitt.

Jeg fikk forresten mobilen min i posten i dag, og jeg har nettopp blitt ferdig med å få lastet ned de appene jeg skulle ha og gjort noen andre små oppdateringer. De eneste jeg ikke har fått orden på er telefonlisten min… Jeg prøvde å synkronisere, importere og eksportere og mye annet festlig uten at den dukket opp på telefonen… Nå er det så sent at jeg orker ikke å styre mer, det kommer en nye dag i morgen.. 

Kjenner at jeg burde ha vært i seng for lenge siden, men jeg skal få med meg slutten på CSI Miami først… Deretter er det nighty night for denne dama, jesp!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg