Fikk et godt boktips i dag……

For litt siden var jeg inne på bloggen til en kompis, Terje, som tipset om en bok han hadde kjøpt som kunne verd å lese. Det var “Med livet som innsats” av Bjørn og Åse Margrethe Juvet, som var av de første som kom ungdommene på Utøya til unnsetning. Han satte virkelig livet på spill for å redde ungdommene, mens kona sto på land og tok i mot.

Han hadde kjøpt sin bok på bokklubben.no til en pris av 262,-. Jeg stakk inn på bokkilden.no for å se om de hadde den der, og det hadde de… til samme prisen. Jeg måtte bare bestille den, for jeg har veldig lyst til å lese om hvordan de opplevde det som skjedde så nært på. Det har ikke vært så mye skrevet om det. For oss som satt trygt hjemme i stua å så på det som skjedde, kan det være nyttig å lese om hvordan det virkelig var.
Når jeg først var inne på bokkilden.no måtte jeg jo se om jeg fant noe annet spennende jeg kunne kjøpe :o)) Tirsdagsdamene – Reisen til Lourdes av Monika Peetz fanget blikket mitt, og jeg ble litt nysgjerrig på boken. Derfor handlet den oxo i handlekurven. Etter det fortet jeg meg å logge av sånn at jeg ikke endte opp med en haug med nye bøker, noe jeg har lett for når jeg først er inne å snooker på sidene :o))

Når jeg har lest dem skal jeg legge ut hva jeg syntes om dem, kunne jo hende akkurat DU har lyst til å lese dem oxo :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg