Davidoff…, jeg har savnet deg!!!

Det er jo en kjennsgjerning at kaffen som vi får på kaffemaskinene rundt om på arbeidsplassene ikke akkurat er så veldig gode, ofte veldig besk og guffen i smaken. Derfor har jeg funnet en pulverkaffe som jeg faktisk syntes er bedre enn den som kommer på maskinen.


Mitt favorittmerke er Davidoff, som jeg faktisk syntes er veldig god… Faktisk mye bedre enn den vi har på kaffemaskinen våres på jobben. I den siste tiden har Ultra, som er det eneste stedet jeg får tak i den her jeg bor, vært utsolgt i ukesvis. Jeg har gått forbi hylla gang på gang å stirret på den åpne plassen. I dag var ikke plassen tom lenger, men bare to glass og de ble med meg hjem igjen.


De hadde fortsatt fine norske jordbær på Ultra i dag så jeg tok med en kurv… Hadde jo liksom tenkt å ta den nå i kveld, men så ble det til at jeg spiste middag så vanvittig sent at jeg orket ikke noe jordbær. De holder seg fint i kjøleskapet til i morgen, så har jeg noe å glede meg til da oxo, hehehe!! 

De holder på med noe arbeid nede på Brynsenteret, og i den forbindelse så renner vannet inn på Ultra… Det har holdt på noen dager nå, og det begynner faktisk å lukte. Verst er det borte ved kjølediskene, så da jeg kjente det første gangen trodde jeg at en av diskene var gåen og innholdet var ødelagt, for det var sånn det lukta. Vannbøttene står godt utplassert over alt og man må se seg for sånn at man ikke sparker borti dem når man går rundt. 

Skulderen min var ekstra grinete i dag, og som følge av det var jeg veldig sliten i kroppen… Derfor slang jeg meg på senga for å slappe av litt, og jeg satte til og med alarmen på kl 16 sånn at jeg ikke skulle sove så lenge, hehehe!! Jeg husker ikke at jeg slo av alarmen jeg, og når jeg kom til meg selv igjen var klokka nesten 19:30.., jaja, jeg trengte det jo :o)) Problemet er at nå som jeg egentlig burde ha vært i seng for lenge siden, ikke er trøtt i det hele tatt. Det er vel noe å se på tv :o))

2 kommentarer
    1. Vi har ikke sett noe til norske jordbær her men regner med at jeg kanskje kan få kjøpt det idag. Butikken vi handler på solgte belgisk bær til halv pris men de var smakløse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg