Freddan’ er her….

Hvor ble denne uka av egentlig?? Ikke det at jeg klager, for det er hærlig at hælga endelig er her igjen… Dessuten er jeg en uke nermere min 1 måned lange ferie, og det er ingen vond tanke å ha :o)) Mine 4 timer på jobben gikk så altfor fort, og jeg ble selvsagt ikke ferdig med alt jeg skulle ha blitt ferdig med i dag…..


Vi slapp ikke helt unna regnværet i dag heller… Da jeg gikk på jobben begynte det å duske så vidt, og utover dagen fikk vi antydning til litt sol en liten stund :o)) I det jeg skulle gå hjem igjen ved 12 tiden bøtta det ned, så jeg ble ganske våt innen jeg kom ned i garasjen… 


Måtte innom Brynsenteret i dag oxo for å handle litt til helgen, og da tok jeg meg like så godt en runde i noen av de andre butikkene. Siden jeg har veskemani måtte jeg stoppe å ta en aldri så liten titt for å se om jeg fant noe jeg likte. Det å kjøpe veske for meg er ikke så enkelt, for jeg har så sær smak at det lenge mellom hver gang jeg finner noe jeg liker.


Jeg trenger egentlig ikke nye briller, men jeg stakk nå alikevel innom Brilleland for å se på utvalget… De hadde veldig mange flotte innfatninger, men dessverre så passet ikke noen av de jeg likte til ansiktet mitt. Det kommer vel noe nytt utover høsten, så finner jeg kanskje noe da… De jeg har nå er jo ganske fargeglade, og jeg kunne godt ha tenkt meg noen som ikke er det. 




Før jeg snudde nesa hjemover igjen var jeg en snartur innom bokhandelen, hvor jeg kjøpte meg denne kalenderboka med notatbok… Jeg digger å gå rundt i en bokhandel fo å finne noen spennende eller interessante bøker jeg kan kjøpe. I dag fant jeg ingenting som jeg bare måte ha, hehehe!!

Jeg er så innmari trøtt i dag, så jeg tror ikke det blir så lenge før jeg tar kvelden. Satt nok oppe litt for lenge i natt, og så opp tidlig for å rekke å være på jobben til kl 08. Skulderen min er ikke spesielt god i kveld heller, så det har nok en effekt på hvorfor jeg føler meg så trøtt og sliten. Er godt jeg slipper å stå opp tidlig i morgen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg