Er det mulig?

Så sitter man da her på sommeren med en kraftig og god forkjølelse nok en gang, som ikke har lyst til å slippe taket. Likte dårlig å ringe til sjefa til morran i dag for å si at jeg var sjuk, ikke at det var vanskelig å høre akkurat. Stemmen høres ut som om jeg har vært på fylla i en uke, nesa renner som en lekk brannslange og feberen gjør sånn at jeg fryser og svetter om hverandre, NOT FUNNY!!


Jeg er nå så vanvittig utsatt når det gjelder forkjølelser når været skifter fra varmt – kaldt – varmt osv. Sånn som temperaturen er nå om dagen er det en sikker garanti for at jeg blir dårlig :o(( Nå ja, ikke mye jeg kan gjøre med det nå, annet enn å prøve å bli frisk igjen så fort som mulig. Har noen arbeidsoppgaver på jobben som må tas, og det er ikke rettferdig å lempe det over en av kollegene. 


Da jeg endelig kom meg ut av senga utpå formiddagen hadde en av pusene gulpet opp tørrforet igjen. Jeg var våken og oppe en tur ved 6 tiden, og da var det ikke der. Akkurat det samme skjedde i går morges oxo. Det er ufordøyd tørrfor så det er lett å få opp, men ikke noe festlig… At det skjer en gang er kanskje ikke så farlig, men to dager på rad…. Da blir jeg litt bekymret, for jeg tenker på hvordan det ble i fjor da Ronja gjorde dette å måtte til dyrlegen. Jeg måtte gi henne medisin i en uke, men det gikk ikke uten hjelp fra en venninne. Hun skulle nemlig ikke spise noe medusin nei!! Håper at det passerer igjen uten at det blir noe mer ut a det.

På tide å sparke i gang kroppen, og det eneste som hjelper akkurat nå er en-to-tre kopper med kaffe…  Etter det skal jeg hente frem litt godt humør og positive tanker, for man føler seg ikke noe serlig hvis man bare går rundt å tenker negetive tanker :o)) Ha en fortsatt fin mandag :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg