Lille godklumpen min….


(arkivbilde) Ronja er en rar liten pusejente…. I sta løp hun i helene på meg og laget kozelyder hele tiden, og hun ville ikke la meg være i fred. Jeg skjønte jo hva hun var ute etter, nemlig å bli børstet og gredd. Hun elsker å bli børstet, da mjauer hun som besatt og stanger til meg å vil ikke at jeg skal slutte noen gang. Begge pusejentene mine liker det, men Vinja er ikke like begeisteret… Hun blir litt sint på børsten når det lugger, og da skal hun ta den. Så får jeg lov til å fortsette, hehehe!!


Da jeg holdt på med regningene mine i sta, kom Vinja med en gang. Hun er så fasinert av printeren, og stikker hode langt inn for å følge med etterhvert som papiret blir printet :o)) Noen ganger stikker hun poten sin inn for å hjelpe arket ut litt fortere, hehehe. Resultatet blir jo selvsagt at det blir klort i stykker, og så er det å begynne på nytt igjen.  Den kjekke karen til høyre i bilde er faren min da han gikk på barneskolen, for mange år siden. Bildet er klippet fra en film som ligger ute på Tinn Kommune sine sider :o))

Prøvde å sitte litt på balkongen i sta, men da sola kom begynte jeg bare å hoste som en gal å da var det ikke noe annet å gjøre enn å rømme inn igjen. Nå har sola gått i dvale bak noen skyer, så kanskje jeg setter meg ut litt igjen. Selv om jeg er sausa forkjølet er det godt med litt luft oxo.

2 kommentarer
    1. Eva Britt: Mine to er søstre, men de er veldig forskjellige… pÃ¥ godt og vondt!! Det er veldig tydelig nÃ¥r de søker nærhet hos meg, og der har de begge sine egne metoder :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg