Goood formiddag….

For et flott vær vi har i dag her i Oslo, blå himmel med søte hvite skydotter og sol… Med febertempen i det høyeste skikte er sol og varme ikke noe for meg i dag. Hehehe, inne i hode mitt har jeg følelsen av at det er bare vatt i dag :o)) Ikke bare sorg og fordervelse da, for nesen har faktisk begynt å løsne noe som er et sikkert tegn på at det går rette veien.


Kattedoen var mer enn lekker i dag, og da var det bare å sette i gang med å få den vasket og desinfisert…. Vinja kom løpende med en gang å hoppet opp på ryggen min med en gang jeg bøyde meg ned for å skure. Det gjør hun hver gang, og hun ligger helt oppe ved nakken min. På den måten ser hun akkurat hva jeg driver med, og så er hun sikker på at alt blir riktig gjort, hehehe!! 

Var veldig spent da jeg sto opp i dag om jeg var nødt til å vaske oppgulpet mat i dag oxo, men gulvene var rene og fri for det heldigvis… Så forhåpentlig var det ikke noe å bekymre seg for denne gangen!! Var nemlig ikke noe trivelig når jeg måtte ta Ronja til dyrlegen, og de dopet henne så hardt for å undersøke henne at det tok nesten 3 dager innen hun var seg selv igjen. En hel dag lå hun oppe på meg og ville ikke være noe annet sted. Tror aldrig jeg har vært så bekymret noen gang, grøss!!

4 kommentarer
    1. Ikke godt å være syk. Og når en i tillegg må til å ordne opp etter dyr kan det bli mye (min erfaring).
      Men koselig med dyr.
      Likte forresten bildet ditt godt.
      God bedring :).

    2. God bedring til deg! Ikke noe morsomt når dyr er syke. Det som gjør meg så vondt er at de ikke kan fortelle om de har smerter eller hvordan de føler seg.

    3. lulltove: Takk :o)) Det er jo det som er problemet, og for det meste skal de ikke vise at de er syke heller. Når de ikke lenger orker å skjule det, er det nesten gått for langt :o)) Er vel litt hønemor og bekymrer meg vel mer enn nødvendig :o/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg