Sunshine on my shoulder…

At sola kommer fram gjør godt for både kropp og sinn, noe jeg merker veldig godt på humøret mitt. Jeg er en person med svingende humør og temperament, og når det bare regner hele tiden er det veldig enkelt for meg å bli dyster og negativ i tankene. Derimot når sola kommer fram forsvinner mange av de negative tankene, og jeg kjenner at jeg blir i mye bedre humør med en gang. De siste dagene som jeg har vært så sausa forkjølet har det blitt litt syting og klaging…. Merkelig egentlig hvor lett og fort negative tanker slår rot i hode!!!


Se det været vi har hatt det her i dag… Ønsketenking fra min side om at vi kan fortsette å ha det sånn resten av jul, august og september. Er det så feil å ønske seg det? Bare jeg nå blir kvitt forkjølelsen min kan jeg nyte godværet, hvis det kommer da :o))


Mitt lille blomsterbedd i kroken er veldig bortglemt og overgrodd for tiden… Hver gang jeg har tenkt å gå ut å ta en rufs derute har det regnet i bøtter og spann, men selvfølgelig så fort jeg blir kvitt forkjølelsen… alt avhenger hvist av når den er over, heheh. I allefall da skal jeg gå ut å få skikkelig orden. Rosene mine begynner å blomstre, men det syntes dessverre ikke så godt. Nå gartneren har vært i arbeid kommer et oppdatert bilde :o))


Måtte ha med et bilde av Ronja nå oxo, vesle godklumpen min… Jeg hadde det ene luftevinduet åpent tidligere, og hun hadde bestemt seg at dit bort skulle hun, hehehe!! Det lille klatrestativet hun satt på står for langt unna til at strekke seg dit, og derfor forsøkte hun å balansere på den smale vinduslisten. Det gikk ikke så bra, og hun ga opp ganske fort, men det måtte selvfølgelig testes ut!!

Den berømte forkjølelsen har dessverre ikke blitt noe serlig bedre i dag, og det betyr at denne damen må ringe legen å gjøre et besøk i morgen. Sånn som formen er nå har jeg ikke noe å gjøre på jobben dessverre, noe som gjør meg veldig frustrert. Tenker på de arbeidsoppgavene jeg ikke får gjort selv denne uken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg