Goood morgen!!

Ikke vanlig at jeg inne på bloggen så tidlig om morningen, men jeg måtte opp tidlig for å ringe legesenteret. Feberen og forkjølelsen min er ikke blitt noe bedre, og da var det best å komme seg til legen for en sjekk. Mest sannsynlig at jeg kommer til å bli sjukemeldt ut denne uka frem til jeg skal ha ferie… Ikke akkurat sånn jeg hadde ønsket at det skulle bli, men men…. Jeg fikk nå time hos legen på formiddagen så jeg slipper å stresse for å dusje og bli klart…., for stress går ikke bra akkurat i dag!!

I går da jeg skulle legge meg, satt meg litt på sengekanten… Brak sa det gitt, og der løsnet rammen som sengebunnen henger på å det går ikke ann å fixe det heller. Jeg kan fortsatt ligge i den, men bare på den ene siden å det går jo ikke i lengden. Derfor er jeg nødt til å dra for å se etter ny seng etter at jeg har vært hos legen. Jeg har ikke råd til å kjøpe en veldig dyr en, så jeg får kanskje dra på IKEA for å se der. Finner jeg ikke noe der, så ligger jo A-møbler og Skeidar like i nærheten.

Ha en fin onsdag formiddag :o))

 

6 kommentarer
    1. Andre bloggen jeg leser i dag, og som omhandler seng fra IKEA. Nesten vittig.
      Men ikke så artig at senga ryker og heller ikke å være syk, og i tillegg en dårlig kombinasjon.
      Ønsker deg likevel en fin dag, og god bedring.

    2. God bedring, og h̴per legen gir deg noe slik at du blir frisk igjen til ferien din! РSynd med senga da, Рhar du kasta deg for mye rundt?? Рhehehe. IKEA har bra senger til en bra pris!
      Lykke til i jakten p̴ ny seng! РBlir frisk!

    3. Terje: Her er det full antibiotikakur og hostesaft så det skal nok ta knekken på basseluskene :o))
      Senga var gammal Terje, og har nok vært med om litt av vært, hehehehe……. Ny seng er innkjøpt og kommer i morgen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg