Er det ikke kvelden snart…..

Endelig er den nye senga mi på plass, ferdig med rent sengetøy… Det er nesten sånn at jeg lengter etter at kvelden kan komme, og at jeg krype under dyna og sove i den nye senga. Den ser så innbydende ut at det er nesten vanskelig å vente :o))


Er jeg for gammelt til å ha kozedyr på senga, NEI DA det er jeg ikke… Bamsen i midten har vært med meg hele livet mitt, så vi er like gamle, og de andre er gaver fra personer som står meg nær. Derfor har de fast plass på senga mi, så da vet du det :o))

Jeg fikk satt på beina og skrudd de godt til, men da var det stopp gitt… Senga var så vanvittig tung at jeg klarte ikke å vippe den på rett kjøl alene, og dessuten var jeg redd for at jeg skulle knekke holdet på bena. Ringte først til en nabo i oppgangen ved siden av, men han var ikke hjemme. Så prøvde jeg vaktmesteren, og han kom å hjalp meg. Det var gjort på et par minutter. Senga ble raskt kledt med stretchlaken og nytt sengesett før en kattehårfrisengeteppe kom på toppen. Jobben var ikke gjort da vøttø, for det lå en haug med plast og papp i stua som måtte rives opp og kastes. Det ble 4 stappfulle gjenvindingsposer med plast, og en blå IKEA pose med papp. Nå har jeg så vondt i hendene etter å revet opp all pappen, noe jeg måtte sånn at det er flere som kan kaste papp i kontaineren.


Kattene var veldig nysgjerrig på den nye senga, og har undersøkt den fra topp til tå… Under senga var vist veldig spennende å være, og hver gang jeg gikk forbi så jeg Ronja ligge under der å koze seg. De fant etterhvert ut at det var morsomt å ta løpefart å hoppe opp i senga. Nå er de så slitne begge to av å se på at jeg har jobbet at de må ta seg en liten lur, hehehe! Vinja har nå flyttet seg sånn at hun ligger delvis oppå PC’n min. Foreløpig er tastaturet ledig, men det tar nok ikke lange stunden innen hun breier seg over hele…… De er varm, og det er vel det hun liker :o)) 

Siden jeg fortsatt har feber ble jeg ganske varm av all denne sjauingen, så nå skal jeg rett og slett ta meg en velfortjent dusj :o))

1 kommentar
    1. Så fint at du fikk senga på plass så tidlig og regner med at du har innvia den og reist til drømmeriket. Så koselig med de kosedyra da :).
      Forresten fin pus.
      Så ønsker jeg fortsatt god bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg