Hadde jeg vist det….

Når sov jeg så godt som jeg gjorde i natt? Serru det kan jeg ikke engang huske for det er så lenge siden. Den nye senga var altså så god å ligge i, og jeg hadde følelsen av at den tok i mot meg med åpne armer og klemte meg inntil seg. Hadde jeg vist det, skulle jeg ha kjøpt ny seng for lenge siden :o))


(arkivbilde) Ute er det en knall dag med sol og blå himmel, helt hærlig…. Tror ikke at jeg skal sitte i sola, for denne hærsjens forkjølelsen har ikke helt gitt slipp så jeg må være litt forsiktig med varmen.  Er litt tett i halsen nå til morran, men det forsvinner nok når jeg begynner å røre på meg :o)) Vinja er veldig kozete i dag, og mjauer og skal ha nuss av mammmen og bli klødd og strøket over hele kroppen. 

På søndagen er det minnemarkering for hendelsene i Regjeringskvartalet og på Utøya, men jeg skal ikke være med på det. For meg blir det for mange mennesker, så jeg markerer heller her hjemme med å tenne lys og en stille sund. Det blir sikkert sendt noe på TV så man kan jo få med seg det som skjer i byen alikevel.

På tide å komme seg inn i dusjen sånn at jeg kommer meg ut for å handle inn litt til helga…. Blogges :o))

4 kommentarer
    1. liveterno: Det var fantastisk… Jeg trodde jeg hadde en god seng fra før, men det hadde jeg tydeligvis ikke. Forkjølelser om sommeren er litt verre Ã¥ bli kvitt, men den forsvinner nok denne gangen oxo :o))

    2. Ny seng og nyvasket sengetøy er alltid deilig, – sovner godt i det.
      Den 22.7.12 er det minnesmarkering som sendes pÃ¥ Nrk og Tv2 hele dagen, sÃ¥ du fÃ¥r nok med deg alt der. Jeg har heller ikke tenkt meg ut i sentrum, – men plutselig er jeg der vettu…hehe
      Fri frem til 1.8 her….skal nytes!

    3. Terje: Å, legge seg i nyvasket sengetøy er himmelsk :o))

      Det viktigste ved 22.07. er ikke Ã¥ samlet der mengden er, nei det er Ã¥ markere pÃ¥ en mÃ¥te en selv føler er verdig :o)) NÃ¥ har jeg offisielt ferie, og den skal definitivt nytes til det fulle… B-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg