Nytt fra Kattehotellet Fres og Knurr…

Det å godta Felix sitter vist langt inne, men å leke med lekene hans og gnu seg oppe i tingene hans… Ja det er vist helt greit. Hver gang de ser han så freser og knurrer de til han, men i dag morges måtte jeg nesten le av Vinja. Hun hadde vært så irritert på Felix, men så kom mammen med godbiter å da kunne hun godt sitte rett ved siden av ham å spise dem uten å knurre. Hehehe, de e rare :o))


Felix vil så gjerne bli kjent med disse fine Oslopusene, og gjør alt han kan for å komme på talefot med dem uten at de lar seg imponere på noen måte. Han mjauer, skakker på hode og legger poten forsiktig på dem. Da bråsnur de seg, og freser til han. Hva skal en stakkars pusegutt gjøre?


Vinja gjemte seg sånn delvis under stuebordet… Der lå hun å småfreste og kikket litt nysgjerrig på Felix uten å godta han. Tror nok at hun innerst inne har litt lyst til å bli kjent med han… Hun er ikke sint, mer usikker på hvordan hun skal ta denne store, langbeinte og kjekke pusen :o))


Felix har akkurat vært ute på balkongen en tur, men så hørte han jentene var inne på kjøkkenet. Da måtte han inn for å se hva de holdt på med. Så lenge han satt der var det fred og ingen lyder å høre, men når han hoppet ned ble det liv i leieren..


Huff så sint Ronja ser ut her, men faktum er at hun lå og sov å glippet med øynene akkurat i det jeg knipset bildet. Da så hun plutselig helt psycho ut med de grønne øynene. Hadde jeg møtte henne med de øynene ute i mørket, hadde jeg nok hoppa litt til.


Vinja tar det litt piano akkurat her… Øynene hennes sier vel egentlig at det er greit at hun ligger oppe på hylla i klatrestativet mens Felix holdt på nede på gulvet. Helt ærlig så hadde jeg trodd at de ville ha akseptert Felix nå etter såpass mange dager, men der ser man hvor feil man kan ha. 


Storskjarmøren har lagt seg godt til rette på trappa på balkongen, og titter inn på damene…. I dag morges mens jeg ennå lå i senga, hadde Felix hoppet inn i klesskapet mitt å sov der inne. Vinja hoppet opp i senga og la seg inntil meg, hun så Felix å knurret litt… Så begynte jeg å klø og koze med henne å da glemte hun hele han og malte høyt å tilslutt sovna. Det gjorde jeg oxo…

Min første feriedag startet ikke så veldig hyggelig akkurat…. Jeg har hatt litt problemer med magen de siste dagene, med andre ord det har vært fullstendig stopp der inne. I dag ble det helt motsatt, og jeg løp maraton mellom soverommet og toalettet i flere timer. Derfor var jeg utrolig sliten, slapp og trøtt da klokka ringte… Jeg skulle ha vært hos frisørdamen kl 10, men jeg orket ikke det å måtte dessverre avbestille timen. Heldigbvis hadde de time senere i uken :o))

Kroppen min rooooper og skriker etter mer kaffe, så det er vel på tide å gå å brygge seg en ny kopp :o)) Ha en fortsatt fin mandag, om det er på jobbe eller du har ferie!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg