Sommer, sol og slaraffenliv……

Opp å hoppe tidlig i dag gitt, for å rekke frisørdamen kl 10….., men uff så trøtt jeg var. På veg bort plukket jeg opp Rita så slapp hun å gå det siste stykket, hehehe ikke at det er spesielt langt akkurat. Det var så deilig å få tatt etterveksten og klipt fasong i håret igjen. Den siste uka har håret mitt vært helt håpløst, og føne det kunne jeg nesten gi opp for det ville ikke la seg fixe på noen måte. En flaske hairspray ville kanskje ha hodt sånn någenlunde på plass, men ikke vært særlig deligkat.

Etter at jeg var ferdig hos frisørdamen dro jeg en kjapp tur hjemom for å sjekke at pusene ikke hadde tatt livet av hverandre, og så snudde jeg nesen til IKEA. Jeg skulle jo kjøpe grønt putetrekk, hehehe Kom jeg hjem med det…. NEI, hehehe! I stedet kom jeg hjem med to nye sengesett m/ekstra putetrekk til dem. Jeg kom på det i det jeg kjørte ut av parkeringsplassen, men da gadd jeg helt enkelt ikke å snu og dra inn igjen. For et svimehode jeg er, shakin head!!!


De som kjenner meg vet at jeg elsker farger, oxo når det gjelder sengetøyet mitt. Det grønne settet kjøpte jeg da jeg skaffet meg ny seng, mens det røde og det blå kjøpte jeg i dag. Det irriterer meg grenseløst at jeg glemte å kjøpe det grønne putetrekket i dag… Får ta meg en tur dit en gang om ikke så lenge :o))


Det har vært det knallværet i dag, så med en gang jeg kom hjem slang jeg meg ut på balkongen en stund. Tok med avisen og reklamen som var kommet for å gå igjennom den. Plutselig kom jeg på at jeg ikke hadde spist noe serlig i dag. Hadde dårlig tid til morran, så jeg rakk bare å drikke en ferdig smoothie… å det var mange mange timer siden. Tok meg et par skiver med brød å sank ned i stolen igjen. Utenfor var det så stille at det var så vidt jeg ikke sovnet der jeg satt :o))



Pusene hadde herjet og løpt etterhverandre en stund så de ble etterhvert ganske slitne å ramlet sammen på gulvet, hvor de sovnet. Utrolig at DA er det greit å ligge like i nærheten av hverandre uten å knurre og frese, hehehe. Uansett så var det utrolig deilig å sitte der å se på de sovene pelsdottene å nyte stillheten.

Mens jeg fortsatt var hos frisøren ringte telefonen min fra en ukjent nummer, men jeg fikk ikke tatt den akkurat da. Rita holdt på å smøre inn siste del av fargen, men jeg ble jo veldig nysgjerrig hvem det var som ringte. Det var nummeret til Sven Erik, og da måtte jeg jo ringe for å høre om det hadde skjedd dem noe. Anne svarte da jeg ringte, og det viste seg at mobilen hennes var blitt ødelagt så hun bruker broren sin så lenge. De hadde vært på stranda og bada i går å da hadde telefonen blitt litt våt og havnet i sanda. Etter det hadde den slutta og virke. Det blir antagelig ny telefon når hun kommer hjem, tenker jeg :o))

Jeg har ikke fått lest så mye i sommer som jeg hadde forventet, men i morgen skal jeg virkelig finne frem en bok å fordype meg i den. Da blir det balkongtilværelse hele dagen med god musikk i bakgrunnen fra iPod’n. Deilig med sånne dager innimellom, ikke sant :o))

2 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Tusen takk, kattene er barna mine det :o)) Det var en hærlig dag i går, og forhåpentlig blir det like bra i dag. Om været ikke er helt på topp så skal jeg koze meg alikevel :o)) Ha en fortsatt fin dag videre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg