Jeg skulle bare….

Det er akkurat det….., jeg skulle bare på Elkjøp for å høre om kablen til WII konsollet. De hadde selvfølgelig ikke noe som jeg kunne bruke, og hvorfor er jeg ikke overrasket over det!!!! Det skulle ha fulgt med en kabel med tv når jeg kjøpte den, men det gjorde det jo ikke. Jeg har bestemt meg for å levere tilbake hele konsollet og få tilbake pengene. Jeg gidder ikke å betale for noe som skulle ha fulgt med i utgangspunktet.


Den gamle Toshiba PC’n min begynte å bli litt sliten, pluss at skjermen var så liten at jeg var nødt til å sitte med lesebriller for å se på skjermen. Derfor gikk jeg bort å kikket på PC mens jeg var der, og fant en Toshiba C850D – 109 til 3.999,- en pris jeg syntes var grei. Til det bruket jeg skulle ha den til er den helt perfekt til mitt bruk :o)) Jeg har brukt hele kvelden på å aktivere alle program og laste ned de resterende fra nettet. Nå har jeg igjen bare et, og det har jeg tenkt å få ned innen jeg gir meg for i kveld.

Jeg hadde jo lastet ned en haug med flotte skrifttyper, og nå må jeg gjøre det på nytt… Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg hentet de fra, så da blir det bare å sette seg ned å lete litt. Akkeruat det gidder jeg ikke å gjøre i kveld, det kommer en dag i morgen oxo.


(arkivbilde) Pusene har lagt seg til ro for kvelden, og sover så godt…. Tror nesten at de er litt værsjuke, for de har for det meste ligget å sløvet hele dagen. Vanligvis er de veldig aktive, og kan drive meg til vanvidd men i dag har det vært rolig. Snakker om sola…., der kom Ronja å satte seg ved siden av meg å så på meg med deeee øynene. Sikkert noe hun har lyst på, hun kan få klødd seg bak øret og strøket pelsen sin. Godbit kommer ikke på tale så sent på kvelden.

Før jeg dro på Elkjøp i dag var jeg oppom 90 åringen å leverte matkurven Anne og jeg hadde kjøpt til henne i bursdagspesang. Hun ble så glad for den at hun klemte meg 3 ganger og slo hendene sammen. Hun hadde huset fult av folk, men hun ropte på sønnen og datteren sin for at de skulle komme til døra og se på gaven å hilse. Jeg har vært mye sammen med henne, men aldrig hilst på barna hennes. Det var veldig hyggelig. Jeg kunne få komme inn på en kopp kaffe, men siden jeg hadde ting å gjøre så takket jeg nei. Vi kan ta kaffen en annen dag som det ikke er så mange der :o))

2 kommentarer
    1. hobbyting: Tusen takk… Jeg er kjempefornøyd med pc’n, men om den er så mye kjappere enn den gamle vet jeg ikke. Den har i allefall nyere programvare og har større skjerm…, akkurat det er ganske deilig :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg