Døgnet er snudd….

Jeg lovet meg selv før ferien at jeg ikke skulle snu døgnet, men nå har jeg klart å gjøre det… I natt fikk jeg ikke lagt meg før klokka var nesten 03:30, og var ikke trøtt så jeg sovnet ikke før nesten en time seinere. Vinja kom å vekket meg ved 11 tiden, og da var det slettes ikke så enkelt å komme seg opp av senga…. Det var som om den holdt meg fast.

Nå skal jeg bare slenge i meg litt mat å ta løpefart inn i dusjen sånn at jeg rekker å komme meg innom postkontoret før det stenger. Fikk nemlig SMS om at kaffen min fra Dolce Gusto hadde kommet, og siden det er veldig lite igjen, MÅ jeg bare dra bort å hente den. Vi blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg