Ryddesjau i skapene dag 1:

Var veldig usikker på om jeg skulle sette i gang med å rydde skapene, men så tenkte jeg at det var greit å få startet… Jeg orket ikke å gå opp og ned fra stolen for å rekke opp til de øverste, så jeg dro fram stigen å da gikk det ganske greit. Hadde ikke snøring på alt som lå oppe i der, men mye var det. Jeg fant flere duker som mamma hadde brodert, og et sett med duker i hardangersøm som mormor har sydd. De ble selvsagt pakket pent og pyntlig opp i skapet igjen.


Denne haugen med poser skal leveres til Fretex, og det er duker i mange forskjellig festlige farger som jeg definitivt ikke kommer til å bruke mere. I tillegg var det noen gardiner som jeg oxo vet jeg ikke kommer til å bruke mer. De var så stive og hang ikke noe pent i det hele tatt. Jeg slepte IKEA posen ned i kjelleren hvor jeg har flere ting som skal gå til Fretex. Skal kjøre alt sammen bort til dem en dag denne uka.


I nederste skapet har jeg håndkler og vaskekluter og der var det mange som ikke var noe pene lenger, og siden jeg kjøpte en del nye for ikke lenge siden var det på tide å kaste dem. Når jeg hadde gått igjennom alt sammen og pakket ned i poser det som skulle kastes ble det jammen 5 fulle poser. Utrolig hvor fint å oversiktlig det ble i skapene mine nå :o)) Nå er det bare igjen resten av dem, puh. Har nemlig bestemt meg for at alle skapene skal gjennomgås og være ryddig innen jeg begynner på jobb igjen om 14 dager.


Jeg hadde ikke åpnet boksen med kaffe jeg hentet i går, men det ble tomt for kapsler i holderen i dag… På nettet har jeg sett en kapselholder som er større enn den jeg har, og som går i spiral, men den har de ikke i nettbutikken her dessverre. De hadde fått noen andre kapselholdere som var ganske fancy, og som jeg så ganske nøye på når jeg bestilte kaffen. Klarte å besinne meg i denne omgangen i allefall :o))

Det er tv kveld, og nå har jeg akkurat sett på Miss Marple, så går jeg videre til Body of Proofe som nettopp startet og så avslutter vi med Rizzoli and Isles… Etter det har jeg tanker om å komme meg i seng før det begynner å lysne ute i morgen, hehehe! Jeg bare må se å snu døgnet enda litt mer tilbake til normalen for hver dag som går…, like greit å begynne med en gang :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg