Vaskekjelleren i dag….

Om en times tid skal jeg ned i vaskekjelleren å bli kvitt verdens største vask, puh… Det er ikke alt sammen, for det rekker jeg ikke i denne omgangen. Jeg har igjen et par store fleezepledd og noen tynne gardinger, men de har jeg ingen planer om å bruke på en god stund så det gjør ingenting om det blir liggende litt til. Jeg våknet grytidlig med et kvekk og spratt ut av senga for jeg hadde helt glemt å sjekke om jeg hadde vaskepulver i går…., men det var mer enn nok til dagens vask – surrehue!!


(arkivbilde) Dette er været i dag, regn og tåke og bare grått… Jeg gadd ikke engang å gå ut for å ta bilde, hehehe, det er jo ikke nødvendig for jeg har en haug med dette været i bildearkivet mitt. Det eneste positive med at det regner er at jeg slipper å vanne blomstene mine, det er det noen som ordner for meg helt gratis. Jeg kjøpte jo ny vannslange på trommel som jeg ikke har fått testet ut engang. Da jeg skaffet den var det tørt og varmt, men etterpå ble det bare vått.

Da jeg kjøpte den nye Toshiba PC i forrige uke var det veldig gøy å søke opp masse nye duppeditter og program å legge inn. Problemet var bare det at alle disse jobbet samtidig og gjorde PC’n utrolig treg. Ikke bare det, jeg la jo inn skins og layouts til Facebook pluss smiles, men det ble bare surr. Serlig dette smiley programmet, for det lå under kommentarfeltet og gjorde sånn at jeg ikke kunne legge til bilder og videosnutter med kommentarene mine. Jeg fikk heller ikke endret det store forsidebildet mitt. Tilslutt ble jeg så forbanna at jeg satte meg ned å avinnstallerte alle programmene og andre apper som lå på Face. Jeg holdt på en god stund for selve programmet kunne avinnstalleres enkelt, men det var noen vedheng som måtte fjernes et helt annet sted å der måtte jeg leite litt. Tilslutt ble jeg kvitt alt sammen, og PC fikk fart på seg igjen :o))

I går mens jeg var hos 90 åringen kom jeg plutselig på at bilforsikringen min gikk ut i dag… Da jeg kjøpte ny bil i mai tegnet jeg en straksforsikring hos Gjensidige i 3 mnd, og den utgår i dag. Jeg har allerede ordnet med ny forsikring, men jeg måtte ringe inn for å få aktivisert den og det har jeg helt glemt… DET SKAL JEG GJØRE NÅ!! Kan ikke kjøre uten forsikring, da kan du være sikker på at noe skjer!!

Ha en fin tirsdag, om det regner eller solen skinner… Blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg