SÃ¥ vanvittig sliten….

Beklager, men jeg må bare syte litte granne…. Da jeg gikk å la meg i går kveld var jeg ganske trøtt og jeg var helt sikker på at jeg ville sovne med en eneste gang, NOT! Jeg lå der i time etter time å vridde meg hit og dit, og da ble jeg varm å fikk i allefall ikke sove. Sist gang jeg så på klokka var den 05:10 å da var det like før jeg sto opp å dusjet, men før den tanken ble helt tenkt ut så klarte jeg å sovne. Klokka ringte 07:45 og jeg bare kreeeket meg ut av senga å inn i dusjen!!


(arkivbilde) Jeg ramla inn hos fysioterapien et par minutter på 9, og da var ikke Elin helt ferdig enda så jeg ble sittende et par minutter. Jeg hadde veldig vondt i skuldrene og armene å det gjorde nok at jeg ikke var helt i form, og jeg gledet meg ikke til behandlingen akkurat. Jeg viste at det ikke kom til å bli behagelig, og det ble det heller ikke. Når Elin begynte nedover armene mot albuene måtte jeg virkelig trekke pusten dypt, og konsentrere meg om å puste for å ikke fokusere på smertene. Det var ikke så lett, men det gikk da på et vis. Jeg viste jo at når hun var ferdig ville armene mine føles mykere og ikke så smertefulle.


Jeg trengte noen skrivesaker og permer så jeg dro ned på Tveita for å sjekke ut Notabene, men fant ikke helt det jeg var ute etter. Så hoppet jeg i bilen å dro videre nedover til Staples borte på Alnabru, og der fant jeg permene jeg trengte og penal til noen penner og en pose plastskjeder og litt annet festlig. Før jeg dro hjem var jeg innom Notabene på Brynsenteret oxo, og kjøpte en ny drikkeflaske til bilen og tom reisetube til å ha krem i. Den håndkremen jeg bruker; AgroSan, er tuben så diger at jeg syntes det er litt slitsomt å ha den i veska, derfor kjøpte jeg reisetuben i dag. Funka helt perfekto :o))

Når jeg kom hjem slang jeg meg ned på balkongen for å spise litt, men jeg var så trøtt og sliten i kroppen etter behandlingen at så fort jeg hadde spist ferdig var jeg nødt til å gå å legge meg å slappe av litt. Slo på på tv’n på soverommet å lå litt å så på favoritten Masterchef goes large, professional, men jeg fikk ikke med så mye innen jeg forsvant inn i la la land. Det var nok Jon Blund som kom å strødde sånt glitrende pulver over meg så jeg skulle få sove, hehehe!!


Det gjorde godt med en stund i vannrett stilling, og jeg følte meg som en ny person… Hybelkaninene var blitt større og flere enn kattene så det var på tide å hente fram støvsugeren fra dvalen, og jeg skal bare si i fra at den fikk kjørt seg i dag. Vinja pleier å gjemme seg når jeg støvsuger, den bråker litt vel mye for henne, men i dag bestemte hun seg for å angripe munnstykket, hehehe. Jeg måtte le av henne der hun dasket til den gang på gang, og så skvatt unna å så påan igjen :o))

Naboene begynner nå å komme hjem fra ferie, og de vante lydene begynner å høres fra de forskjellige leilighetene. Det har vært deilig med all denne stillheten, men jeg har savnet lyden av naboene oxo :o)) At man begynner å nerme seg høsten merkes oxo siden kveldene nå begynner å bli ganske mørke. Klokka er 21:30 og det er skumring og om en halvtime er det nok blitt ganske mørkt tenker jeg, og det er på tide å begynne å tenne lampene i vinduene igjen :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg