Klar-ferdig-gååååååååååå….

Nå har jeg sagt at jeg skulle rydde i skapene mine i flere dager, men det har blitt med praten dessverre. Hver gang har jeg alltid klart å finne en unnskyldning for å slippe unna, men i dag er det ingen grunn til å ikke sette i gang. Jeg vet jo at når jeg først kommer i gang så går det greit, men det er bare det som har vært problemet :o))


Jeg syntes ikke det er lenge siden jeg gjorde en skikkelig rufts i skapene mine… Ikke noen vits å gruble over det, men bare sette i gang med en gang å få det overstått. Etterpå kommer det til å føles så mye bedre, og oversiktelig :o))

Ellers så har jeg en kropp som ikke spiller på lag i dag heller, noe jeg definitivt ikke skal bry meg om for da blir fokuset på hvor ille jeg føler meg. NEI, her må det tenkes positive tanker å komme seg opp av stolen, for det har kroppen godt av selv om den ikke syntes det selv nå, hehehe!! Jeg vet årsaken for jeg spiste endel deilige Pringles med sour cream and onions i går, nam nam nam. Det er jo så vanvittig godt, men jeg burde ikke spise det. I går var i går, og i dag er i dag :o))

Pusene tar seg for øyeblikket en liten lur sånn at de er utvilt til å hjelpe meg med ryddingen…. Det er noe de gjerne vil være med på, og drar ting ut av skapet for meg, hehehe! De syntes det er spennende å få rote litt rundt i skapene med det rar i.

Nå setter Nestenblondina i gang maskineriet, ha en fortsatt fin søndag… Blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg