I’m so done……..

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg ikke hadde satt i gang med å rydde i dag, for nå er jeg så sliten at jeg ikke orker å reise meg fra stolen igjen med det første…. Hadde bestemt meg for å bare ta skapene på lille rommet, men når jeg først kom i gang så tok jeg like så godt alt sammen. Jeg skulle jo finne frem alt garnet jeg hadde og broderier som ikke var påbegynt å heller ikke kom til å bli det noen gang. Det lå jo litt her og litt der, så da ble det å dra ut av alle skapene.


Mens det sto på som verst var det plastikkposer over alt, og ute i entreen var det så vindt jeg fikk satt foten ned på slutten. Det var så kaotisk at jeg nesten mistet oversikten, og jeg holdt nesten på å gi opp når jeg så alt rotet jeg hadde stelt i stand med. Pusene hadde det helt topp, for dette var veldig spennende med masse knitrende plastposer og ting å undersøke. De hoppet og spratt å gjemte seg i plastposer for hverandre. Det var morsomt å se på dem, hehehe!! 

Når jeg var ferdig hadde jeg fått en gigantisk plastpose med garn og en IKEA papirpose med sytøy som jeg skal levere på Oppsal Eldresenter i morgen. De kommer definitivt til å bli happy på arbeidsstua tenker jeg :o)) Det ble samtidig en haug med forskjellige ting som jeg skal kjøre ned til Fretex med + en haug med søppel. For å slippe å styre så fælt i morgen, kjørte jeg bilen utenfor og lempet alt inn i dag.

Det var litt emosjonelt dette her oxo, for mange av tingene som jeg nå har gitt bort og kastet er ting som har tilhørt mamma og pappa. Ting som jeg ikke har orket å kvitte meg med før nå, men det var tøft. Inne i det ene skapet fant jeg en pose med noen skjerf som mamma hadde brukt, og jeg kunne kjenne lukten av parfymen hennes på dem…. Da ble det felt noen tårer, og skjerfene pent pakket inn å lagt i skapet igjen. De klart jeg rett å slett ikke og kvitte meg med. Det er sånne ting som får savnet frem i lyset igjen, og noen tårer oxo.

Nå er Avsluttningsseremonien for OL i London godt i gang, og jeg den må jeg jo få med meg…. Egentlig veldig glad for at det er over, og tv kveldene går tilbake til normalen igjen :o)) JA DA, jeg er tv-slave, hehehe!!

4 kommentarer
    1. Deilig å bli kvitt saker og ting. Jeg har selv hatt ryddehelg og det har vært litt vanskelig. Måtte plukke tilbake noen ting som jeg egentlig hadde tenkt å kaste. Noe kan man ikke kvitte seg med. Sånn er det bare. Ha en god natt!

    2. For en herlig følelse du mÃ¥ føle nÃ¥r du endelig har fÃ¥tt gÃ¥tt gjennom skapene du har snakket om lenge! – Skjønner deg veldig godt angÃ¥ende ting etter dine foreldre – MEN kjære Vera, – ting er ting – DU har alle de gode minnene!! – og tenk pÃ¥ de som nÃ¥ fÃ¥r glede av tingene du gir bort til eldresenteret, og Fretex. God klem til deg!!

    3. Terje: Å så klem da sånn like før natta er her :o)) For meg representerer mange ting sterke følelser, og derfor har jeg litt problemer med å kvitte meg med dem. Nå har jeg derimot vært flink å ryddet opp i nesten alt sammen, og det er en god følelse :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg