Nestenblondina sover dÃ¥rlig…

I går var jeg kjempetrøtt og satt mer eller mindre å gjespet meg igjennom hele kvelden, men da jeg gikk å la meg var det som om øyelokkene spratt opp som om de hadde innebygde fjærer. Jeg ble mer og mer frustrert ettersom minutter og timer gikk. Tilslutt slo jeg på tv å lå litt og så på nattsendingene til jeg begynte å bli trøtt, og trøtt måtte jeg nok ha blitt langt ut på natten for jeg sovnet til slutt. Hadde kanskje trodd at jeg skulle være trøtt i dag, men utrolig nok har/er jeg ikke det.


Tenker at jeg får kjempeproblemer om dette fortsetter helt til jeg skal begynne på jobb igjen over helga, men hva er nytt egentlig :o)) Jeg sliter jo med det samme hvert eneste år så hvorfor skulle det nå være anderledes i dag, hehehe!!

Når jeg vel hadde kommet meg ut av køya i dag gikk jeg ut på balkongen med en rykende varm kopp kaffe, avisen og radion sånn at jeg kunne høre på Reiseradioen. På det tidspunktet hadde jo flesteparten av de som skulle på jobb dratt ut allerede, så det var stille og behagelig å sitte ute å nye sommerdagen. Ronja kom ut å satte seg på klatrestativet for å kikke litt på verden, men hun ble ikke så lenge for hun hørte søsteren holdt på med et eller annet inne i stua. Det måtte jo undersøkes :o))


Nede i kjelleren hadde 3 store IKEA poser med henholdsvis kjeler, min gamle kjøkkenmaskin og klær, duker og gardiner… Det tok jeg å lempet inn i bilen da jeg skulle ut for å handle, sånn at jeg kunne dra ned til Fretex å levere det. For at ingen skulle behøve å bære så langt rygget jeg ned i garasjen… Jeg trodde at de skulle ta i mot klærne, dukene og gardinene oxo men nei du der trodde jeg feil. De måtte jeg nok pent kjøre lengre bort i veien for å levere i kontainerne. Jeg klart nok ikke helt å skjule min missnøye når jeg smalt igjen bagasjerommet på bilen å dro min veg. Det var ikke langt å kjøre, og raskt å kvitte seg med å mitt noe dårlige humør var egentlig borte når jeg kom dit :o))

I går holdt jeg jo på med WII konsollet og spilte baseball og bowling å det merket jeg i armene i dag… Har vært skikkelig støl i spesiet høyrearmen som jeg brukte å kaste med. Hehehe, bare jeg skal løfte på armen så protesterer musklene skikkelig, og derfor tar jeg det litt med ro i dag. Fikk melding fra Platekompaniet at det ene spillet var sendt fra dem i dag, og er jeg heldig så kanskje jeg kan hente det i morgen. Da skal det deff testes ut vøttø.

Ronja vimser rundt meg og vil ligge i fanget å koze litt, men der ligger PC’n min akkurat nå…. Tror nok at jeg skal prioritere pusejenta mi litt nå, for det har blitt litt vel lite koz på dem i dag! Blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg