Jeg blir sprøøøøøø…..

Skulle bare slå på PC’n for å skrive om hva jeg har gjort i dag, ikke mye men alikevel. Det gikk veldig dårlig, for hele PC’n klappa helt sammen… Først fikk jeg ikke startet den, og endte opp med å måtte kjøre en reparasjon for å innstallere det som lå på maskinen fra før. Da det var gjort forsøkte jeg å gå inn på nettet via Google Chrome som jeg bruker, men da fantes ikke filene der lenger. Jeg forsøkte å laste ned Chrome igjen, men det gikk ikke før jeg hadde avinnstallert programmet. Så var det å begynne på nytt. Problemet da var at all den ekstradriten jeg hadde avinnstallert tidligere som fikk PC’n til å gå sakte dukket opp igjen. Så var det å få vekk det igjen…..

Jeg har ikke snøring på hvorfor den plutselig crasha nå…. Det kan ha skjedd noe da den kjørte oppdatering i går når jeg skulle slå den av. Uansaett, nå funker den igjen som normalt….!! Sånne ting gjør at jeg tar helt av, og blir så inn i granskauen forbanna. Spesielt siden jeg ikke er så veldig god på sånne data ting….

 

4 kommentarer
    1. Den reaksjonen din hørtes mistenkelig kjent ut .. PCer og andre duppedingser skal jo bare funke når vi trenger dem! Så enkelt er det. ;o) God helg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg