Et godt samarbeide…..

I dag har kneleddene mine vært i bedre humør, og det var slettes ikke så stivt å bøye dem… På formiddagen gikk jeg fra rom til rom og bøyde og tøyde leddene så de skulle bli mykere, og det fungerte ganske bra. Det var så godt å kjenne at kroppen var litt mer vennlig stilt og lystret når jeg forsøkte å gjøre noe….


Jeg satt litt ute på balkongen å slappet av med en kopp kaffe på formiddagen, og skravlet med Anne på telefonen. Det var ikke noe sol i dag, men temperaturen var ikke så ille alikevel. Hun lurte på om jeg fortsatt skulle til Seljord siden jeg hadde problemer med spesielt hælen min. Det kunne jeg bekrefte at jeg skulle, for om jeg skal krabbe så skal jeg dra dit….. NEMLIG!!!

Det har blitt dårlig med husarbeid den siste tiden….. Jeg har alltid kommet på noe annet å gjøre som var mer interessant og da har jeg skøvet på det, men i dag kunne jeg ikke gjøre det lenger. Støvkluten har nok vært fremme på de mest utsatte stedene, men ikke noe grundig vask. I dag tok jeg sammen og tok en reell husvask så både skurekluten og jeg ble sliten etterpå, hehehe… Nå har vi tatt oss en skikkelig hvil begge :o)) Med to viltre katter i huset så fyker det straks nye hår og støv omkring og legger seg. Skulle heimen være helt støvfri, sånn någenlunde, måtte jeg ha vasket hver eneste dag…., det gidder jeg deff. ikke!!!

Jeg har sett noen av naboene allerede har gått til annskaffelse av Erika i balkongkassen allerede, og først tenkte jeg at det var vel litt tidelig…., men er det egentlig det?? Jeg kommer ikke til å gjøre noe før til helgen, men da er vi i midten av september så jeg får vel ta meg en tur på Plantasjen for å kjøpe inn nytt til balkongkassene. I fjor så hadde jeg to Erika i kassene og en slags kålplante i midten, og jeg tenkte kanskje at jeg skulle gjøre det samme i år oxo. De holdt seg fine helt til våren, for når kuldegradene kom frøys de å da holdt seg helt til varmegradene kom på våren….


Nå er det “Alt for Norge” og det har jeg tenkt til å få med meg… Alltid like morsomt å se hva de utsetter disse uskyldige amerikanerne for i hvert program. I dag ser det ut til at de skal opp i fjellheimen, og det er vinter å snø så da skal de sikkert ut å gå på ski og andre ting som hører med til hyttelivet :o))

Ha en fortsatt fin søndagskveld, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Det blir ingen lyng i mine blomsterkasser iår, har altfor mye jobb med å fjerne vrakene fra den såkalte sommeren. Nesten ingenting har overlevd men har lært at Lobelia overlever det meste så de står flotte fortsatt.

    2. hobbyting: Huff, været har ikke vært snill med plantene dine i år… Skjønner godt at du har mer enn nok de stakkarne som ikke klarte seg. Vi får håpe på bedre vær nesten sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg