Ufrivillig trim…..

Denne uka starta ikke serlig bra for mitt vedkommende… I natt, sånn ved 03:00 tiden, våknet jeg med skikkelig smerter i magen og jeg måtte bare løpe avgårde på toalettet… Det fortsatt jeg med helt til ut på formiddagen i dag, og etterhvert kom det ikke bare en vei… Need i say more? Nå har det det heldigvis roet seg, og jeg slipper å løpe mere, puh, men jeg er jo så slapp og sliten for jeg har jo ikke klart å få i meg noe annet enn drikke. Skal koke en rett i koppen suppe om litt, for å se hvordan det går… Det frister ikke noe serlig, men jeg må prøve å få i meg litt føde.

Jeg har ikke ligget i senga, for det orker jeg ikke.. I stedet har jeg sittet i stresslessen og slappet av mellom slagene, og etterhvert som det begynte å roe seg fant jeg frem pulsvanten min og rekket den opp. Den var altfor stor, og da var det ikke noe annet å gjøre. Nå har jeg strikket den opp igjen på nytt litt anderledes enn sist og med 1 maske mindre på hver pinne. Har igjen å feste tråder, og så skal jeg ta no 2.


Siden jeg kunne sitte i ro slang jeg inn sesong 2 av Vera i DVD spilleren. Kjøpte den for noen uker siden, men hadde ikke fått sett den enda. Serien inneholder bare 4 episoder men som er spillefilmlengder, så det tok noen timer å komme igjennom dem. Det er krim etter min smak, ikke for bloddryppende og erkebritisk :o)) Kjøpte første serien bare for at den hadde samme navn som meg, uten noen store forhåpninger om at den skulle være noe serlig, men den var jo det alikevel :o)) 


Jeg har handla endel DVD filmer i de siste månedene, og Adéle and the secret of the mummy var en av kjøpene. Satte den på i sta, men herregud for en kjedelig og rotete film. Det var så vidt jeg ikke slo den av, men som den store optimisten jeg er tenkte jeg hele tiden at den ville ta seg opp. Der tok jeg nok helt feil…. At filmen var fransk gjorde ikke saken bedre for jeg kan nemlig ikke fransk, og måtte hele tiden sitte å lese underteksten for å skjønne hva de pratet om. Akkurat det ødelegger handlingen totalt for meg…. Se den gjerne, kanskje du syntes den fin!!!

Ute har det vært et skikkelig uggent vær i dag… Tåka har ligget helt nede over Manglerud, og det har vært en ganske rå og guffen luft ute. Jeg hadde balkongdøra åpen en stund for å lufte, men etterhvert ble det så kaldt inne at jeg var nødt til å lukke den, og nå fryser jeg. På tide å finne en lun jakke og like lune tjukke sokker… Ha en fortsatt fin mandagskveld :o))

2 kommentarer
    1. Hei du, – ikke godt med mage som krangler, – godt det har roet seg!
      Kan komme med en anbefaling til deg angÃ¥ende en serie jeg har begynt Ã¥ se pÃ¥ – er lastet med fra nettet. Heter “Once Upon A Time” – ser den kommer pÃ¥ Cdon.no i oktober for salg der! – Mixer eventyr og nÃ¥tid!
      HÃ¥per vi ses snart!

    2. Terje: Jeg tror jeg har sett et par episoder av den serien, da den gikk pÃ¥ TV. Var ganske fin, men jeg glemte hele tiden Ã¥ se pÃ¥ den….

      Lenge siden vi har hatt lunch, så vi må passe på en dag du har fri eller senvakt :o)) Akkurat nå orker jeg ikke å tenke på mat, men det går nok over :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg