Nei, sÃ¥ gæli….

Manekyrmaskinen min går på batteri, men når man glemmer å kjøpe batteri blir det ikke mye liv i den dessverre. Neglene mine så ikke ut etter et par dager med jobbing i jord og i skurebøtta var 3 stykker brekt, og jeg måtte bare gjøre noe med dem. For å slippe å file de andre like lange eller korte bestemte jeg meg for å bruke saksa litt, ja særlig!!!


Det gikk selvfølgelig helt galt, for jeg fulgte ikke helt med på det jeg drev med å de ble jo så korte… Sett så gæli, huff!! Nå vokser neglene mine utrolig fort ut igjen, men i mellomtiden er jeg jo helt handikappet. Det er neglene jeg bruker for å plukke opp ting fra bordet, og skrive på PC’n. Det kommer til å bli noen trøblete dager inn til de vokser utenfor fingerhuden igjen, sutre sutre sutre!!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg