Total forvirring…

I uka som gikk var jeg i kontakt med Canal Digital etter å ha ordnet med den nye grunnpakken, som skal gjelde fra 9. oktober eller noe sånt. Damen jeg snakket med fortalte da at de hadde kampanje på Viasatt/Sport ut året helt gratis. Jeg tenkte jo at så lenge det var gratis så kunne jeg jo godt prøve det ut, men å fornye det etterpå er det ikke snakk om. På fredagen fikk jeg mail fra Canal Digital som bekreftet det, men jeg skulle jo selvfølgelig betale 222 i måneden. Hva!!!!

Måtte jo ringe dem for å få en klarhet i det, og etter å ha tastet meg igjennom en meny så lang som et vondt år fikk jeg snakke med en kundebehandler. Nei, den mailen skulle jeg jo ikke ha hatt, for det var en feil. Jeg kunne bare se bort fra mailen. Så fikk jeg jo vite at denne kampanjen gjaldt ikke ut året, men i oktober måned…. Det var jo ikke det damen sa når jeg ringte sist!! Blås i det, jeg har jo ikke tenkt å å fornye det alikevel. Fyren kunne nå i allefall bekrefte at det var lagt inn at kampanjen avsluttes 31.10., og da var jeg i grunnen happy.

Nå var det jo sånn at jeg ikke fikk inn kanalene, jammen det skulle jeg jo allerede fra da de var bestilt 26.09. Gjorde jo ikke det, for på min skjerm sto det klat å tydelig at jeg ikke abbonerte på kanalen(e). Fyren sjekket, og kom med nyheten at jo da jeg hadde den. På kortet som hører til Borettslaget altså!!! Det var jo ikke der den skulle være, men på det ekstra kortet som jeg betaler for selv. Forvirret? Det var i allefall jeg!! Fyren la nå inn Viasat på det kortet, og når jeg sjekket for litt siden funket kanalene.

Alt dette blir enklere når den nye grunnpakka settes i kraft, for da er det likt kanaltilbud på begge dekoderne…. Hvis du lurer på om jeg er tv-slave, så kan jeg bekrefte at jeg er nok dessverre det :o))

 

4 kommentarer
    1. I gode og onde dager!: det har du rett i… Skjønner ikke hvorfor de gjør det sÃ¥nn, jo kanskje det er for at de hÃ¥per at folk ikke merker det Ã¥ bare betaler!! Noen gjør sikkert det oxo….

    2. Hvem er ikke tv slave sier jeg 🙂 Alle er vi vel det.. men et sted går grensen, nemlig Hotel Cæsar. Aldri skjønt meg på det og kommer aldri til å gjøre det:) Thjhihi

    3. julianogmamma: Hehehe, jeg setter grensen ved Hotel Cæsar og Glamour… NÃ¥r moren min levde fikk jeg alltid ufrivillig referat fra begge seriene, hehehe. Hjalp ikke Ã¥ si at jeg ikke var interessert for det var glemt dagen etter :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg