TWOO…


Når jeg lot meg friste til å registrere meg på Twoo husker jeg ikke, på slutten av året i fjor eller tidligere i år… Det var i allefall en kompis fra Damarks fagre land som sendte meg en invitasjon. Først så skjønte jeg ikke helt hva slags side det var, men etterhvert som de skulle vite mer om meg en mine nærmeste var det jo klart. En ren sjekkeside!!

Først så tenkte jeg at dette gidder jeg ikke, men så ble jeg litt nysgjerrig på hva slags mannfolk som holdt på der inne. Dermed registrerte jeg meg med ganske minimalt med opplysninger, noe jeg fikk mange tilbakemeldinger på. Det ble et veldig mas fra noen av de som var inne profilen min å “kikket”, men jeg gadd ikke å skrive noe mer om meg alikevel.  Jeg hadde ikke tenkt til å la meg sjekke opp, og etter en del slibrige tilbakemeldinger gadd jeg ikke en gang å gå inn på siden mere.

De som administrerer siden begynte etter en stund å sende mail å etterlyse meg, og si at nå hadde jeg jo ikke vært der på veldig lenge å de “SAVNET” meg, hehehehe!! Jeg gadd fortsatt ikke å gå inn der, for da holder jeg selv siden aktiv, og det ville jeg ikke. Til slutt etter noen måneder fikk jeg melding om at hvis jeg ikke gikk inn å sjekket siden min ville den nå bli slettet. Bra tenkte jeg da er jeg kvitt dere. Så kom neste mail, om at nå var det så lenge til den ble slettet, and on and on and on til det var igjen en dag da kom den siste om at i morgen ble den slettet. Så flott da, nå er jeg definitivt kvitt dere tenkte jeg.

Så var det stille veldig lenge, men nå for en måned siden begynte det å drøsse inn meldinger igjen om hvor mange som hadde vært inne å sjekket profilen min. Så mye for gleden over å bli kvitt dem, puh! Nå har jeg nettopp vært inne for å forsøke å slette kontoen, men pokker jeg har jo glemt passordet. Fjernet all informasjon jeg kunne få fjernet, og så fant jeg til slutt en info-side med en mailadresse. Så nå har jeg sendt dem en mail og bedt dem slette kontoen omgående. Nå får vi se hvor seriøse de er, og om de faktisk sletter kontoen. 

Lærdommen er at man ikke bør gå inn å registrere seg på sjekkesider hvis man ikke er interresert i bli neddynget med slibrige meldinger og annet dritt. Jeg skal i allefall ikke gjøre det igjen, for det er mye rart inne på disse sidene, grøss!!

2 kommentarer
    1. Var innom den siden jeg også for jeg trodde det var en annen utgave av facebook men etter å ha fått noen spesielle mailer skjønte jeg at det var en sjekkeside eller hva man skal kalle det, så jeg hoppet kjapt av. Ikke noe for meg det der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg