Ronja: en av mine to smÃ¥ engler…


Ikke så ofte lille frøken Lillepuzdatter av Skånevik villig lar seg fotografere, men i sta satt hun ved siden av meg på bordet… Da jeg tok frem mobilen kikket hun rett på meg hele tiden uten å snu seg vekk. Vanligvis må jeg ta et lass med bilder for å få et normalt…. Hun har vært veldig kozete i dag, og surret rundt meg hele dagen. Strøket seg opp etter bena mine, sittet ved siden siden av meg på bordet, diltet etter meg og krummet ryggen å kozeknurret for at jeg skulle stryke henne og rufse i pelsen hennes. 

De er så forskjellige disse to englene mine….

Ronja liker å bli klødd og kozt med, ligge litt i fanget og suge på ringfingeren, men hun liker ikke å bli løftet på og bært rundt. Hun kan godt ligge i senga mi på natten, men helst nederst ved bena mine hvor hun lett kan hoppe ned når hun vil.  Vinja derimot elsker å ligge i fanget å koze, men jeg må for all del ikke røre henne for da hopper hun ned. Hun syntes at det kan være litt greit å sitte på armen når vi står sånn at hun kan se ut, ellers kan det være det sammen. På kvelden pleier jeg å se litt på tv før jeg sovner, og da ligger jeg som regel på siden… Da kommer Vinja å legger seg nesten oppe ved skulderen min å maaaaler høyt. Når jeg slukker lyset legger hun seg inntil meg, og gjerne med hode på armen min… Der kan hun ligge i evigheter :o))

Det er ikke rart at man blir glad i disse hårete og veldig nydelig englene… Kjenner at hjertet svulmer og banker litt ekstra når jeg ser på dem, aaaaaaaaaa!!

2 kommentarer
    1. The Road: Ikke lenge før jeg tar natta heller, skal se ferdig CSI Las Vegas først. I morgen er det tilbake på jobb for meg etter to dager hjemme med feber!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg