By request…..

Når jeg fortalte at jeg skulle til frisørdamen og klippe og fixe etterveksten, så kom søster’n med ønske om at jeg måtte legge ut før og etter bilder. Nå er jeg jo ikke så fotogen, men hva gjør man ikke for lillesøsteren sin <3

FØR:

ETTER:

Kanskje ikke all verdens forskjell, men jeg er da kvitt et par cm med ettervekst og like mye med fliser i tuppene… Med et tynt og fint hår er det greiest å ha det kort, vel for meg i allefall. Ellers så ser håret mitt ut som det er pistrete og flatt, og det har jeg jo ikke lyst til. Det ser friskere ut når jeg klipper det ofte og holder det kort. Dessuten så syntes jeg ikke at jeg kler å ha det langt heller, noe jeg hadde når jeg var yngre. Jeg syntes at ansiktet mitt ble like langt som på en hest, hehehe!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg