Jeg blir lei meg selv, innimellom…..

Når kroppen min ikke ville spille på lag, og bare krangler…. Da blir jeg dritt lei meg selv, og har mest lyst til å dra dyna over hode å bli i senga hele dagen!! De siste dagene har jeg omtrent ikke hatt matlyst, og jeg har ikke orket å spise noe serlig. Akkurat det går bra et par dager, men så har kroppen brukt opp all energien og det ikke er mer å hente slår den tilbake. I dag var en sånn dag, hvor jeg våknet til morran og var slapp og kvalm. Jeg forstod jo hvorfor jeg følte meg sånn, men enda klarte jeg ikke å spise noe serlig før jeg dro på jobben.

Ut på dagen gikk det helt rundt oppe i hodet, og jeg var veldig kvalm å uvel… Jeg tok et par tyggegummier for å få opp blodsukkeret, og gikk ut for å kjøpe meg noe å spise. Veldig enkelt å finne noe som frister når matlysten er i bånn, men jeg endte opp med en God Morgen yoghurt og en banan. Det sammen med en Pepsi med sukker gjorde susen, og kvalmen forsvant å jeg følte meg etterhvert bedre.


Fornuften forteller meg at jeg må tvinge meg til å spise når jeg får sånne perioder, men det er ikke så lett når all mat byr en i mot… Heldigvis så ser det ut til at det er over for denne gangen, og matlysten har begynt å venne tilbake til normalen. Det er under sånne perioder at jeg ikke er så glad i meg selv, og blir lei av meg selv. Kneet mitt derimot blir stadig bedre og bedre for hver dag, og det er POSITIVT :o))

I lunchen i dag var både kneet og hælen min i så god form at jeg tok meg en 30 minutter tur over Yongstorget, bort Torggata til Domkirken å så Storgaten tilbake igjen til jobben…. Det var så deilig å komme ut å røre på seg igjen etter flere uker med halting. Jeg motstod fristelsen til å gå innom noen butikker, men jeg hadde veldig lyst :o))


Ute får høsten mer og mer tak på naturen, og gule, brune og røde blader fyker omkring når det kommer et vindkast… I dag var det – 1 C da jeg dro på jobben, og jeg kunne se at mange av bilene nederst i veien hadde isete vinduer så der var det bare å dra fram isskrapene. Midt på dagen og på ettermiddagen når sola varmet opp var det ganske deilig, og jeg satte opp balkongdøra da jeg kom hjem å satt meg ut for å vente på at middagen skulle bli ferdig. Det var rene sommertemperaturen der ut :o)) Så fort sola forsvant bak åsen på andre siden ble det derimot fort kjølig, og det var bare å skalke alle luker!!!

Utrolig, men i morgen er det alt fredagen og så helgen…. Det har vært en jevn strøm med arbeidsoppgaver hver dag, og da går arbeidsdagen veldig fort. Er jeg lei meg for at det snart er helt, nei egentlig ikke :o))

Hele denne uka har jeg vært veldig trøtt om morningen, og derfor har jeg ikke vært så flink til å stå opp. Derfor tenkte jeg skulle overraske megselv og kolegene med å dukke opp tidlig i morgen. Alltid festlig å overraske, hehehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg