Følg med i timen….

Patologen stod ovenfor en ny klasse med elever å kikket på dem over brilleglassene, og sa med høy og bestemt stemme. I mine timer forlanger jeg at dere følger med å gjør akkurat som jeg sier, hvorpå han gikk bort til bordet med en avdød og stakk fingeren opp i anus og så puttet han fingeren i munnen og sugde på den.

Det ble stille i rommet, og elevene så fra den ene til den andre… Tilslutt gikk en modig ung mann frem og gjorde det samme som patologen, og etter det kom de andre elevene en etter en å gjorde det samme. Når alle hadde gjort som patologen var de riktig fornøyd med seg selv, men det var ikke patologen. Jeg sa i begynnelsen av timen at jeg forlangte at dere skulle følge med å gjøre som jeg sier. Ja, men vi gjorde jo det sa elevene….

Patologen smilte å sa, hvis dere hadde fulgt nøye med så hadde dere sett at jeg stakk ringfingeren opp i anus på den avdøde men jeg puttet langfingeren i munnen og sugde på den……………. :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg