Endelig helg….

I går ble det nada blogging når jeg kom hjem, for jeg var så trøtt at hode mitt ikke klarte å konsentrere seg noe annet enn å glane på tv og halvsove.

Nå har jeg satt meg ut på balkongen med kaffekoppen for å nyte dagen. Det er en sånn dag i dag hvor jeg ikke har lyst til å snakke med noen, bare være med meg selv. Da går det i rolig og behagelig musikk av Medwyn Goodall som er helt instrumental, og hjernen bare flyter vekk…. Nesten til en annen dimensjon.

Den snille gode pappan min har bursdag i dag, 79 år, og jeg ringte han i sta å gratulerte ham med dagen. Denne uka ble han oldefar for annen 4 gangen, når den flotte nevøen min Kenneth og kjæresten ble foreldre. De fikk en nydelig datter <3

Det er veldig stor aktivitet blandt fuglene utenfor. De flakser rundt, og pusene er veldig interessert å følger nøye med på alt de gjør. Skulle nok gjerne ha lekt litt med de der, hehehe.

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges!

2 kommentarer
    1. Ønsker deg en fortsatt god helg. Jeg har vært en del opptatt, men nå har jeg fått skrevet ned noen historier 🙂 Har for mange baller i luften om dagen. I kveld fikk jeg en nydelig middag av gubben med 1 glass rødt, skal si jeg ble fornøyd og mett ja. Har snekret en del for andre og da tar det liksom overskuddet fra meg til å blogge. Kos deg videre. Klemz

    2. sisselfish: Av og til er det andre ting en blogging som er viktig…., men det er hyggelig at du er tilbake igjen for jeg liker godt Ã¥ lese historiene dine :o)) Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg