Hvem er din Bond-favoritt…??

Det er jo 50 års jubileum for James Bond i år, og på nytt vises alle filmene i reprise på diverse kanaler…. I dag er det DR 1 som viser James Bond Thunderball med Sean Connery i hovedrollen. Jeg bare digger filmene og kan godt se dem igjen og igjen uten å bli lei dem… Hvem er favoritten, nja der er det delt 1 plass for meg, mellom Sean Connery og Pierce Brosnan. Her er nok fansen meninger like mange som det har vært forskjellige menn som har hatt rollen…..

Liker:
Sean Connery for de han er veldig mandig, og sjarmerende…. kurrrrrrrrrrrr :o)) Pierce Brosnan for de han er sjarmerende, kjekk og har klasse…….. mjauuuuuu :o))

Liker ikke:
George Lazenby for han passer ikke i rollen….. Roger Moore og Timothy Dalton for at de er noen ordentlig fløtepuser….. Daniel Craig for at han er for kort og for lyst hår, ja da dum årsak men han er ingen Bond i mine øyne. Når det er sagt har han en fantastisk kropp grrrrr…!! 




Personlig så liker jeg de eldste filmene hvor spesial effects ikke har tatt over det meste av filmen…. Jeg liker de litt teite slåsskampene hvor du tydelig kan se at det ikke er ekte, og at det faktisk bare er film. Filmene med Daniel Craig er altfor tekniske for meg, og mistet alt det jeg likte ved Bondfilmene. Mange ville kanskje si at man må følge med i tiden, og ja da jeg ser den, men det forandrer ikke min mening.

Hva med deg, hvem er din Bondfavoritt….??

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg