Befriende….

Vanligvis er jeg en person som hater å bli våt, bortsett fra når jeg er i dusjen, og passer alltid på å ha med meg paraply sånn at håret mitt ikke blir vått. Det er jo noe jeg er hysterisk for, og de som kjenner meg godt vet at det ikke er noen overdrivelse. Derfor har jeg oxo så mange paraplyer at jeg kunne starte et museum, hehehe!! Har jeg blitt overrasket av regn, så har jeg styrtet inn i nermeste forretning å anskaffet en ny paraply for å slippe å bli våt i håret…. Tullete, helt klart… men sånn er jeg bare :o))


Derfor var det så hærlig og befriende når jeg gikk på tur i Østmarka i går å bare gi fullstendig F…, og bli klissvåt. I går var det ikke bare håret som ble vått, nei da, hele meg var klissvåt å jeg måtte skifte alt bortsett fra sokkene mine. De var de eneste plagene som var helt tørre, og det var fordi føttene mine var godt plassert i et par gode tette gummistøvler. Jeg tok en besluttning der å da, at jeg må lære meg til å gi F… litt oftere, for det var helt hærlig!! Det hadde selvsagt vært mer behagelig å ha hel regndress på seg,så slapp jeg å fryse resten av kvelden, men hey det var gøy å det er det som teller :o))

 

3 kommentarer
    1. Ingen fare med å bli våt, vi krymper jo ikke og vi går heller ikke i oppløsning. Et annet poeng er at regnvann er godt for håret. Min mor samlet regnvann for å skylle håret i det og bare prøv håret blir fantastisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg