SÃ¥ var det pÃ¥ tide igjen…


Disse helgedagene går med en voldsom fart, og før man vet ordet av det lurer mandagen rett rundt hjørnet… Uka som kommer må jeg gå tidlig fra jobben nesten hver eneste dag, bortsett fra i morgen mandag. På fredag har jeg tenkt å be meg fri….. Derfor må nok denne damen belage seg på å krabbe ut av senga tidlig sånn at jeg er på jobb, ikke noe senere enn 8 i allefall. Burde egentlig ha begynt kl 7, men det tror jeg faktisk ikke at jeg klarer å få til.

Jeg sier jo hver eneste søndag at i KVELD skal jeg legge meg tidlig, men det kan jeg egentlig holde opp med. Jeg klarer jo ikke å få det til uansett, og denne kvelden er ikke noe unntak…. Nå har klokka allerede dratt over halv tolv, og jeg er jo ikke trøtt i det hele tatt. Kattene er langt mer fornuftig enn matmora, for de har allerede gått å lagt seg å sover så godt. Jeg får vel følge deres eksempel å legge kroppen i vannrett stilling, så slapper den i det minste av selv om jeg kanskje ikke får sove. 

God natt fra meg :o))

 

6 kommentarer

Siste innlegg