Lettelse…..

Helt på slutten av dagen i dag kom endelig meldingen vi hadde ventet på, og ganske raskt gikk var vi inne for å se om vi fikk beholde sjefa våres!! Stor lettese, hun fortsetter som vår leder puh!!! Nå kan vi roe oss ned til det blir vår tur til å vurderes, beholdes eller slenges ut på gata!!! Det var vel kanskje litt vel dramatisk, for det foregår ikke helt på den måten……

Den ene kollegen min var så skråsikker på at sjefa våres ikke kom til å fortsette, for det hadde hun “sett på hele holdningen” hennes på fredagen. Tydeligvis så er hun ikke noe serlig god til å lese kropsspråk… Av den grunn distanserer jeg meg litt, for ikke å la meg rive med i sånne uttalelser og tanker. Det er så unødvendig å lage storm i et vannglass før det er behov for det. Jeg traff en kollega som jeg ikke har sett på veldig mange år, og hun hadde kommet over noen ved kaffemaskinen som sto og pratet. Det var kun en person som var negativ, og da tok det ikke mange minuttene før hele stemningen var laber… Hun hadde sagt at det der måtte de slutte med, for det gjorde hverdagen helt uutholdelig for alle og en vær… Negative personer er vanskelig å handskes med, for det er nesten umulig å snu tankegangen deres over på noe positivt….

Jeg er i allefall veldig glad for vi nå har kommet så langt i prosessen, for da er det ikke lenge før hele organisasjonen er på plass å ting kan roe seg å komme tilbake til et normalt arbeidsliv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg