Feever…??

Nå sitter langt nede i godstolen og fryser så tennene skelver i munnen, og øynene mine svir, og kroppen min kjennes slapp å viljesløs…. Jeg følte meg helt fin tidligere i dag, men etter at jeg kom inn fra å ha vært på gravlund begynte jeg å bli frossen. Det kom ikke av at jeg frøys ute, for jeg hadde mer enn nok klær på meg…

Tok med meg kamera da jeg dro ut, for å teste det litt mere med varierende resultat… Siden jeg fortsatt er litt stiv i kneet var det ikke så lett å ta nærbilder, for jeg ble ustadig da jeg ikke kunne sette meg ned for å komme nermere. Ellers så ble jeg ganske godt fornøyd med resultatet…



Nede på Alfaset sto dette store treet med disse fruktene, men jeg er litt usikker på hvilken sort det er… Hvis noen vet, så er jeg takknemlig for å få vite det :o)) Kunne se at fuglene hadde spist av en del av fruktene, så det var i alleffall ikke giftig.. Nå på høsten lå det nesten mere frukt på bakken enn det var oppe på treet :o))





Når jeg kom tilbake igjen begynte det å bli skumring, men det skulle man ikke tro når man ser bildene…. Jeg tok meg en aldri så liten tur inn i skogen for å ta noen bilder før det ble altfor mørk. Tok ganske mange, men legger bare ut noen få. Som sagt så ble det ganske varierende kvalitet på bildene, så jeg har slettet ganske mange som JEG ikke syntes var noen bra siden de ikke var helt i fokus. Det siste her er vel på nippet…..!!!

Sjekket akkurat yr.no og det stemmer det de sier så får vi ikke noe mer nedbør før til helgen igjen. Det hadde vært deilig med noen dager med sol nå, etter så mye regn som vi har hatt den siste tiden. Med sol blir dagene og kveldene litt lysere, og det er i allefall noe jeg sier velkommen til :o))

4 kommentarer
    1. hobbyting: Jeg spurte noen kolleger på jobben, og de mente det samme som du :o)) Det var nesten litt trolsk i skogen i går, men ikke like lett å fange det på bilde!!

    2. I gode og onde dager!: Takk, jeg er litt fornøyd selv oxo. Det er ikke stabilisator på kamera, så jeg må være veldig nøye med å holde det i ro når bildene tas!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg