Tirsdag, en dag med overraskelser….

I løpet av natten hadde gradestokken krabbet ned under 0, og det var ordentlig kjølig ute da jeg dro på jobben… Varmeapparatet i bilen fikk kjørt seg ordentlig, for jeg frøys noe vanvigttig å måtte bare få varmen før jeg skulle ut av bilen igjen. Skulle nesten tro at det var – 20C, men det var ikke på langtnær så kaldt… Bare meg som var ekstra trøtt og frossen til morran :o))

Like før jeg skulle stikke ut i lunchpausen ringte Monica (t-banevenninnen) og spurte om vi skulle spise lunch sammen… Jeg hadde ikke tid til å gå ut å være borte så lenge, så jeg foreslo at vi kunne spise lunch i kantina på jobben. Sånn ble det :o)) Hun var i nede i byen i forbindelse med jobben, og hadde en avtale kl 13. Lenge siden vi har møttes, så det var riktig kozelig å sitte ned å slå av en prat igjen!! 


Like før jeg skulle gå fra jobben ved 14 tiden begynte det å snø lett, og det la seg et tynt lag på asfalten… Da jeg kjørte hjemover ble snøfnuggene større og større etterhvert som jeg kom meg opp i høyden. Det var fortsatt minusgrader og snøen la seg fort på bakken. Jeg var bare inne i ca 15 minutter for så å forte meg opp til fysio behandlingen min, og da hadde det lagt seg noen cm allerede å snøfnuggene var større enn noen gang. Da jeg kom ut fra fysio var snøværet over og solen skinte :o)) 

Behandlingen i dag var ikke så altfor smertefull, hun plaget ikke overarmene min så veldig mye. I stedet var det nakken min og muskelfestene oppe i hode…, og med en gang hun satte i gang ble jeg svimmel siden jeg var så stiv. Etterhvert som nakken ble myket opp og bevegeligheten bedre forsvant svimmelheten oxo. Det var deilig å kunne snu på hodet igjen uten at det strammet helt ned i ryggen :o))


Når jeg kom hjem igjen hadde posten vært der, og der lå et brev fra noe som het HomeNet???? Når jeg åpnet det var det et informasjonsbrev som fortalte at Internettleverandøren min Bredbåndsservice igjen hadde blitt kjøpt opp av et firma som het Broadnet AS, som igjen hadde endret navn til HomeNet. Dette må være 4 gangen firmaet har blitt kjøpt opp… Nå har de tenkt å oppgradere hastigheten og litt annet, og det er jo bra. De skal sende ut melding på mail og eller SMS når det skal sette i gang i borettslaget mitt, og det betyr at jeg må logge meg inn for å sjekke om de har rett opplysninger på meg. Jeg har ikke vært inne på de sidene på flere år, så hadde de ikke att mailadressen jeg fikk hos dem i brevet hadde ikke jeg husket det.

Nå skal jeg vie oppmerksomheten til Graham Norton en stund, mens jeg venter på Alan Carr’s Chatty Man kl 22:45..

4 kommentarer

Siste innlegg