SÃ¥ stille…, sÃ¥ innmari stille!!

Det er sjelden det er så stille rundt meg på jobben som det er i dag, mange er ikke på plass som følge av møter eller sykdom. Innimellom kan man nesten høre en knappenål falle på teppet :o)) Det passer egentlig hodet mitt ganske bra, for jeg er trøtt i tryne i dag etter å ha sovet altfor lite i natt, jesp!!

Ute snør det store putevar, men her nede i bygryte legger det seg ikke… Oppe på de stormfulle høyder derimot hvor jeg bor, er det nok kaldere og der vil det nok legge seg et hvitt teppe over isen som hadde kommet over asfalten. Med et kne som ikke tåler for mye krumspring var jeg veldig forsiktig så jeg ikke skle og vre det da jeg gikk bort til garasjen. De siste to dagene har kneet vært i relativt god form og uten alfor mye smerter, og det hadde vært veldig deilig om det fortsatt sånn…


(bilde hentet fra google.no)

Brugata, som går fra Storgata og ned til Lilletorget er nå gågate, og da jeg kom oppover til morran i dag holdt de på å henge opp julebelysningen mellom husene. Ikke bare det, de tente dem oxo, noe som er altfor tidlig… Mulig de bare testet dem….., men det vil jo vise seg når jeg skal hjem i ettermiddag en gang.

Etter lunch i dag blir jeg sittende helt alene da de 3 andre som er på jobb skal på diverse møter, så jeg må passe på å få kjøpt meg litt mat før de fyker avsted. Ellers blir det litt vel lenge vente med å spise for meg.

Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Ja her på Jevnaker snør det også i dag,men det er så mildt at det neppe legger seg. Når det gjelder julelys har de allerede tent dem på glassverket,det er pent men litt for tidlig syntes jeg. Ha en fin dag:)

    2. synnovesyr: Det hadde vært mye mer kozelig om de ventet til 1 advent, sÃ¥nn som de gjorde før. Da dro vi alltid ned til byen for Ã¥ se pÃ¥ at julegatene Ã¥pnet.. NÃ¥ har det blitt sÃ¥nn at jula i handelsstanden begynner rett etter sommerferien, og det blir litt feil i mitt hode…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg